Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie crese si gradinite pentru judetele Timis si Hunedoara


Anunt de participare numarul 133701/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Adina Golache, Tel. +40 372111409, In atentia: Bogdan Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie crese si gradinite pentru judetele Timis si Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetele Timis si Hunedoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie crese si gradinite pentru judetele Timis si Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In consformitate cu fisa de date si caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 30, 692, 463RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
108 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie cf.art 86 H.G 925/2006/depunerea unui OP sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii/printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari in original in cuantumul si perioada prevazuta, trebuind sa contina si preved. art 87 HG 925/2006. Se retine daca ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada mentionata/refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC o respinge se va retine cf. art. 278^1 OUG. 34/2006-10630 lei. Cont: RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Se va prezenta cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitate-90 zile calendaristice de la data depunerii. Cuantumul garantiei-150000lei. In cazul constituirii prin scrisoare bancara?formular 13. Se restitue cf. art 88. H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie-3% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, formular 14.Poate fi: instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar), in acest caz sumele se vor depune de catre executant intrun cont la dispozi?ia achizitorului in termen de 5 zile de la acceptarea fiecarei situatii de lucrari, cu titlu de conditie suspensiva pentru plata corespunzatoare conform graficului de plati.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Restituirea garantiei de buna executie se va face cf H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 si art 186 alin.3 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-completare formular 1
2.Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta-formular 1B
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular 1A
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-formular 1C;Personal: Cristian Petrescu-ministru, Gheorghe Nastasia -secretar general, Valentin Stanescu -director general, Silviu Popescu -director, Alina Dinca -director general, Bogdan Raileanu -director general, Mihai Calota -director general, Adina Golache -consilier5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006:
-certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obilgatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor;
-certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obilgatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor;Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formularul 2 1.persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (construc?ii de cladirii). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.
2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.Se vor prezenta in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: CURSEURO2008-3, 3373; 2009-3, 6827;2010-4, 2099. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Cerinte minime de calificare: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)trebuie sa fie de minim: 30000000 lei fara TVA.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, raportarea se poate face pt anii 2009, 2010, 2011
Dovada ca dispune de surse finaciare.In termen de 30 de zile de la semnarea contractului, operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de fondurile necesare derularii proiectului (extras de cont daca finantarea e asigurata din surse proprii sau angajament ferm al finantatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienata similara:
Experienta similara: -Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani -Fisele de experienta similara pentru contracte a caror obiecte a fost executia de lucrari de constructii de cladiri. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Se vor prezenta: PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI -prezentarea a maxim 3 contracte similare executate in ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 9.000.000 lei
personal: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. PERSONAL MINIM NECESAR 1 manager general e proiect in domeniul constructiilor civile si industriale cu experienta profesionala de 5 ani in aceasta calitate, prin coordonarea a cel pu?in unui proiect similar;
- 2 sefi de santier cu studii de inginerie - constructii si o experienta profesionala de cel putin 5 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel pu?in un proiect similar;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), atestati pentru domeniul I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere;
- 4 ingineri sau subingineri constructii civile, industriale, cu vechime minima 3 ani in domeniu.-1 reponsabil cu calitatea (C.Q.) 1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca
Utilaje.Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune?contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie: utilaje minime necesare: statie topo;statie betoane, 3 cilindri compactori de minim 0, 7 t;5 auto basculante de minim 16t;2 buldo escavatoare si o macara de minim 7, 5t, 1 laborator utilizat sia utorizat cu grad corespunzator lucrarilor.
-Informatii privind subcontractantii
-A se completa declaratie pe propie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006,
Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor.
Lista principalelor contracte aflate in desfasurare, daca este cazul.
Standarde de asigurare a calitatii
Se va prezenta certificatul ISO 9001, sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari constructii de cladiri). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asocoatii
Standarde de asigurare a protectiei mediului
1.Declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari.2.Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari construc?ii de cladiri). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asocoatii
Angajament privind asigurarile
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.
Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale operatorilor economici insotite de copie dupa buletinul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici ofertanti au obligatia de a vizita amplasamentele ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitii publice. In acest sens, vor depune o declaratie pe proprie raspundere. Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Pt. ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. Cf. Lg 346/2004-SECTIUNEA a 3-a, art. 16 (2) IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. Societatile ofertante care se incadreaza in categoria IMM, conform Lg 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor. SUSTINEREA TEHNICA SI/SAU FINANCIARA: Se vor depune, daca este cazul, urmatoarele documente Formular DT, Formular DT1, Formular AT, Formular AF, Formulare 1A, literele a, c1 si d, formular 1C-art 69^1, si formular 1-art 180.Ofertantii au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului conform Lg. 319/2006, HG 109/2006, OG 195/2005. Site-uri Internet pt. info: www.mmediu.ro; www.inspectmun.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regioanle si Turismului
Adresa postala: Str.Apolodor nr.17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucueresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer