Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie Depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela,judetul Timis si achizitie de echipamente


Anunt de participare numarul 80463/20.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN, Tel.0256406425, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie Depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela, judetul Timis si achizitie de echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: extravilanul comunei Ghizela, in estul localitatii Sanovita, judetul Timis, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui nou depozit ecologic pentru deseuri menajere si achizitionarea echipamentelor necesare functionarii acestuia, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini (cap.II din documentatia de atribuire).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45213150-9-Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
45213280-9-Lucrari de constructii de instalatii de compostare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unui nou depozit ecologic pentru deseuri menajere si achizitionarea echipamentelor necesare functionarii acestuia, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini (cap.II din documentatia de atribuire).Ofertele vor fi depuse pentru intreaga cantitate de lucrari solicitata, inclusiv achizitionarea echipamenteleor necesare functionarii depozitului, nefiind acceptate oferte pentru parti din lucrare.Obiectivul 21 "Drumuri de acces" nu face obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 87, 601, 415RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 300.000 euro sau 1.258.890 lei.Se constituie prin scrisoare de garantie bancara.Garantia de buna executie a contractului: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al CJT-credit bancar contractat si Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea-sub forma unui contract de asociere, conform formularului indicat in documentatia de atribuire.In cazul in care oferta comuna este castigatoare, sub forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (buget de stat si buget local-impozite si taxe);Certificat de cazier fiscal;Certificat constatator ORC;Copie CUI si orice alte documente echivalente, conform precizarilor din documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii financiare autorizate, certificate prin audit;Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (constructii);Lichiditate generala;Solvabilitate patrimoniala;Acces la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare, suficiente pt a asigura fluxul de numerar necesar demararii si derularii cu succes a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Acces la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare, suficiente pt a asigura fluxul de numerar in cuantum de minim 6.000.000 euro(conform formularului indicat in documentatie);Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (constructii) de cel putin 40.000.000 euro sau echivalentul a 167.852.000 lei;Lichiditate generala mai mare de 150% la 31.12.2008;Solvabilitate patrimoniala mai mare de 40% la 31.12.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Certificate de receptie/Procese verbale de acceptare a lucrarilor;Recomandari;Resurse tehnice;Resurse umane;Certificat ISO 9001 si 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent;Subcontractantii;Obligatii contractuale in desfasurare;Declaratie privind conditiile de munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract similar, care sa aiba ca obiect lucrari de constructie depozit ecologic de deseuri nepericuloase (menajere) cu o valoare cel putin egala sau mai mare de 17.520.282, 65 lei, echivalentul a 4.175.174 euro;Cel putin 3 contracte derulate si finalizate cu succes in ultimii 5 ani avand ca obiect constructie/extindere/reabilitare depozit ecologic/proiecte deseuri;Cel putin unul din cele 3 contracte sa fi inclus si lucrari de constructie pt statie de compostare si statie de sortare si lucrari conexe-epurare apa, cladiri administrative;Cel putin 2 certificate de receptie/procese-verbale de acceptare a lucrarilor;Resurse tehnice-2 macara 25t, 4 grup electrogen 40 KVA, 2 compactor picior de oaie, 3 buldozer 150 CP, 2 buldo-excavator, 2 incarcator frontal, 5 autobasculanta 16t, 3 cilindru compactor, 1 autopompa beton 20m3/h, 2 seturi cofraje;1 instalatie foraj mare adancimi;sapaturi de santuri;1 instalatie de foraj orizontal dirijat, 1 finisor imbracaminte asfaltica, 2 autotransportor de beton, 1 autotransportator, 4 autocamioane transport marfa, 2 autocisterna stropitoare, laboratoare incercari materiale, laborator incercare atestat gr.II, echipamente pt semnalizarea lucrarilor, documente contractuale(contract/precontract pt furnizarea de fier, beton, balast), act de proprietate/contract de concesiune/contract/precontract de inchiriere pt statie de betoane cap. 40 m3/h si cariera pt obtinerea balastului;Resurse umane cu minim 3 ani experienta in domeniul sau de competenta-1 coordonator proiect, 1 RTE-domeniul constructii civile, 1 RTE-domeniul constructii drumuri si poduri, 1 RTE-domeniul instalatii de apa si canal, 1 RTE-domeniul instalatii electrice, 1 CQ;Certificate ISO 9001 si 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent(daca exista operatori in curs de certificare, se accepta doar aceia care se afla in faza finala de certificare-au trecut de auditul de certificare pe oricare din cele 3 sisteme).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut
70%
Descriere: Vofmin=70;Vofmin/Vof*70
2.
Durata de executie
10%
Descriere: Tofmin=10;Tofmin/Tof*10
3.
Perioada de garantie a lucrarii
11%
Descriere: Vof ob1-ob20/Vofmax ob1-ob20
4.
Costuri de intretinere si operare
9%
Descriere: Vminof ob1/ob20/Vof ob1-ob20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S147-197680 din 31.07.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S222-295436din14.11.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2009 10:00
Locul: CJT, Bv Revolutiei din 1989 nr.17, Timisoara, Sala Mare de Consiliu, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare al documentatiei de atribuire a fost imposibila atasarea acesteia prezentului anunt.De aceea, operatorii economici interesati sunt invitati sa depuna o scrisoare de interes la nr de fax 0040/256/406424, cu indicarea denumirii societatii, adresa, telefon, fax, email, persoana de contact.In cel mult 24h de la primirea scrisorii, autoritatea contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici interesati, in mod gratuit, un exemplar al documentatiei de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040/21/3104641, Email: [email protected], Fax: 0040/21/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0040/256/498054, 498721, Fax: 0040/256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - CJT
Adresa postala: Bv. Revolutiei din 1989 nr. 17, camera 327-328, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0040/256/406425, Email: [email protected], Fax: 0040/256/406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer