Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE EXTINDERE CANALIZARE MENAJERA SI REABILITARE STATII DE POMPARE APE UZATE, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA PHARE 2006


Anunt de participare numarul 85357/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: Medgidia, Tel.0241/820800, INT. 112, In atentia: Furtuna Veronica, Fax: 0241/810619, Adresa internet (URL): www.emedgidia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE EXTINDERE CANALIZARE MENAJERA SI REABILITARE STATII DE POMPARE APE UZATE, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA PHARE 2006
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Medgidia, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- extinderea retelei de canalizare cu 2, 715 km. ;
- reducerea gradului de poluare prin constructia a 2 Statii de pompare si reabilitarea a 3 Statii de pompare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile sunt descrise in Lista cu cantitatile de lucrari din cadrul proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 793, 783EUR
II.2.2) Optiuni
Da
- posibilitatea de achizitionare de lucrari similare in cuantum de max. 20 %
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 60000 RON garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local siPHARE 2006, PROGRAM CES -PROIECT Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu (gospodarirea apelor si a apelor uzate)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea;2.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat consolidate (valabile la data deschiderii ofertelor); 3.certificat constatator eliberat de O.R.C. privind domeniul de activitate; 4.certificat de inregistrare ; 5.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; 6.declaratia privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.fisa de informatii generale (cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani - 2006, 2007, 2008)2. bilanturile contabile la 31.12.2008 si 30.06.2009, vizat de DFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul mediu al cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egal sau mai mare decat 6319050 RON sau 1500000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 2.Experienta similara; 3. recomandari-min 3; 4. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; 5. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (CV-urile personalului de specialitate); 6.Lista nominala a personalului de specialitate propus pentru indeplinirea contractului (sef de santier - ing.constructii hidrotehnice si constructii edilitare ; loctiitor sef de santier-constructii hidrotehnice si constructii edilitate; responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructii (lucrari edilitare); responsabil controlul calitatii in domeniul constructii(lucrari hidroedilitare); personalul cheie va avea o vechime in functia propusa de minim 5 ani ); 7.declaratie privind partea din contract indeplinita de subcontractant; 8. Certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent ;programul calitatii propus pentru exectia lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - pentru evidentierea a maxim 3 contracte de lucrari similare cu valoarea insumata de 3.300.000 RON (783.345 EURO) insotite trei recomandari de la beneficiar / copie contract / proces-verbal de receptie pentru lucrarile similare prezentate ca si experienta similara, in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 10:00
Locul: Primaria Medgidia, jud. Constanta, str. Decebal, nr. 35, camera 42
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006, PROGRAM CES -PROIECT Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu (gospodarirea apelor si a apelor uzate)-Cod PERSEUS PHARE RO 2006/018 147.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.C.Zambaccian, NR. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 616003, Fax: 0241 616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Medgidia, Biroul juridic
Adresa postala: str. Decebal, nr. 35, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241 820800, Fax: 0241 810619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2009 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer