Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie in cadru proiectului ,,Creare parc nou in municipiul Husi"


Anunt de participare numarul 114710/28.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)
Adresa postala:  STRADA 1 DECEMBRIE 9, Localitatea:  Husi, Cod postal:  735100, Romania, Punct(e) de contact:  EMANOEL DUMASCU, Tel. 0235480009, Email:  [email protected], Fax:  0235480126, Adresa internet (URL):  www.primariahusi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie in cadru proiectului , ,Creare parc nou in municipiul Husi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Husi
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie in cadrul proiectului , ,Creare parc nou in municipiul Husi"
- lucrari de amenajare a terenului;
- lucrari de constructii conducte de irigatii;
- lucrari de excavare si terasament;
- lucrari de instalare de sisteme de iluminare si semnalizare;
- lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor;
- sistem video de supraveghere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45232121-6-Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
45316000-5-Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt precizate in caietul de sarcini atasat prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 237, 645RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta va uza de prevederile art. 122 din OUG 34/2006, daca va fi cazul
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 33500leigarantie de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Fonduri Europene- 98% si bugetul local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie eligibilitate;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art, 181 din OUG 34/2006;
- Certificat fiscal eliberat de DGFP;
- Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local;
- Certificat de cazier fiscal
- certificat constatator eliberat de ONRC
- certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratiprivind asigurarea surselor financiare necesare sustinerii lucrarilor, minim 750000 lei, conform fisei de date a achizitiilor atasate prezentului anunt;;
- Bilant contabil la 31.12.2009;
- declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani care va fi egala sau mai mare cu 4400000lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, conform fisei de date a achizitieie, atasata prezentului anunt;
- cel mult 2 contracte similare vor avea prin cumul valoarea fara TVA egala sau mai mare de2200000 lei;
- declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, conform fisei de date a achizitiei atasata prezentului anunt de participare;
- Ofertantul trebuie sa dispuna de : un inginer constructor, 2 ingineri horticoli, 1 manager de proiect, 1 inginer autorizat in executia de lucrari supraveghere video, 1 RTE constructii edilitare si hidrotehnice, 1 RTE domeniul electric, 1 inginer responsabil CQ, 1 sef de santier - cu experienta conform fisei de date a achizitiei anexata prezentului anunt;
- declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform fisei de date a achizitiei atasate prezentului anunt;
- declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari va fi indeplinit de catre subcontractanti;
- declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
- Certificate ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001, sau echivalente;
- atestat de la producator pentru montarea/instalarea echipamentelor principale din proiect;
- Autorizatie de la producator pentru produsele utilizate in executarea contractului, conform documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Se va reofertapretul total- ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie;
- licitatia se va desfasura intr-o singura runda pe durata a 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 11:00
Locul: Oficiul achizitii al Primariei municipiul Husi, strada 1 Decembrie nr.9 Husi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 , ,Planuri integrate de dezvoltare urbana", sub-domeniul , ,Centre urbane", Fondul European de Dezvoltare Regionala.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr.6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei municipiului Husi
Adresa postala:  strada 1 Decembrie nr.9, Localitatea:  Husi, Cod postal:  735100, Romania, Tel. 0235480009, Fax:  0235480126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer