Licitatie Publica - Lucrari de executie in cadrul proiectului ,,Crearea unui centru consultativ pentru cetatenii municipiului Husi"
Anunt de participare numarul 117235/15.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)
Adresa postala: STRADA 1 DECEMBRIE 9, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: EMANOEL DUMASCU, Tel. 0235480009, Email: [email protected], Fax: 0235480126, Adresa internet (URL): www.primariahusi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie in cadrul proiectului , ,Crearea unui centru consultativ pentru cetatenii municipiului Husi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Husi
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie in cadrul proiectului , ,Crearea unui centru consultativ pentru cetatenii municipiului Husi, conform documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie conform documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 831, 570RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta va uza de prevederile art. 122 din OUG 34/2006 daca va fi cazul
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 35000 lei;Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene - 80.35%bugetul de stat - 17.65%buget local - 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre bugetul de stat;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
- cazier judiciar;
- certificat constatator emis de ONRC;
- certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati(2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare cu 3600000 lei;
- Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati(2007, 2008, 2009);
- raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente anilor financiari 2007, 2008, 2009;
- declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul dispune sau va dispune de resurse financiare in valoare de minim 600000 lei necesare sustinerii lucrarilor pe perioada contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
- indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract sau maxim doua contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare si a caror valoare prin cumul sa fie egala sau mai mare cu 1800000 lei;
- copie dupa contractele prezentate ca similare;
- copie dupa procesele verbale de receptie a contractelor prezentate ca similare;
- recomandari privind modul de indeplinire a contractelor prezentate ca similare;
- declaratie privind echipamentele, instalatiile, utilajele si mijloacele de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului;
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de care dispune ofertantul;
- declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului;
-Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatorul personal: un coordonator lucrari(sef de santier)pentru care se va prezenta copie diploma de studii de specialitate constructii civile de lunga durata si copie dupa minim un contract similar in care a ocupat aceasta pozitie , un manager de proiect pentru care se va prezenta copie dupa diploma de studii de specialitate si copie dupa minim un contract similar in care a ocupat aceasta pozitie, un manager sisteme de management de calitate pentru care se va prezenta copie dupa diploma de studii de specialitate si copie dupa minim un contract similar in care a ocupat aceasta pozitie, un responsabil tehnic cu executia pentru care se va prezenta copie dupa atestat RTE si copie dupa minim un contract similar in care a ocupat aceasta pozitie, un coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pentru care se va prezenta copie dupa atestatul in domeniu.
- Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent;
- certificat ISO 14001/2008 sau echivalent;
- Certificat OHSAS 18001/2005 sau echivalent.
- declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- se reoferteaza valoareatotala;
- licitatia se va organiza intr-o singura runda;
- ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 11:00
Locul: Oficiul achizitii al Primariei municipiului Husi, strada 1 Decembrie nr.9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor;reprezentant UCVAP, daca va fi cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei municipiului Husi
Adresa postala: strada 1 Decembrie nr.9, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Tel. 0235480009, Fax: 0235480126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2011 21:09