Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie la ?Drumul DJ 711A, km 36+640 - km 41+200, la podul de la km 24+500 de pe DJ 701 peste canalul de irigatii din localitatea Odobesti si la intersectiile cu DN71 si DJ701? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor ju


Anunt de participare numarul 114904/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala:  Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130060, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Achizitii Publice - Servicii, Lucrari, Produse, Tel. +40-245-207.612, In atentia:  Director executiv, ing. Traian ICOBET, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-616.827, Adresa internet (URL):  www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie la ?Drumul DJ 711A, km 36+640 - km 41+200, la podul de la km 24+500 de pe DJ 701 peste canalul de irigatii din localitatea Odobesti si la intersectiile cu DN71 si DJ701? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra ? Cornatelu ? Branistea ? Titu ? Salcuta ? Odobesti ? Potlogi ? Corbii Mari?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie la ?Drumul DJ 711A, km 36+640 - km 41+200, la podul de la km 24+500 de pe DJ 701 peste canalul de irigatii din localitatea Odobesti si la intersectiile cu DN71 si DJ701? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra ? Cornatelu ? Branistea ? Titu ? Salcuta ? Odobesti ? Potlogi ? Corbii Mari?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din cadrul Sectiunii a II-a - Caiet de sarcini.
Pretul contractului de lucrari avand ca obiect Lucrari de executie la ?Drumul DJ 711A, km 36+640 - km 41+200, la podul de la km 24+500 de pe DJ 701 peste canalul de irigatii din localitatea Odobesti si la intersectiile cu DN71 si DJ701? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra - Cornatelu - Branistea - Titu ? Salcuta- Odobesti - Potlogi - Corbii Mari? se va incadra in suma de 16.175.884, 48 lei fara T.V.A., respectiv 3.790.482, 6 euro.
Valoarea estimata a contractului de de lucrari avand ca obiect Lucrari de executie la ?Drumul DJ 711A, km 36+640 - km 41+200, la podul de la km 24+500 de pe DJ 701 peste canalul de irigatii din localitatea Odobesti si la intersectiile cu DN71 si DJ701? din cadrul proiectului ?Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A SI DJ 711A pe traseul Dobra - Cornatelu - Branistea -Titu - Salcuta - Odobesti - Potlogi - Corbii Mari? este de 17.793.472, 93 lei fara T.V.A., respectiv 4.169.530, 86 euro si contine inclusiv valoarea cantitatilor delucrari similare.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 793, 472.93RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006, pana la concurenta sumei de 17793472, 93 lei fara TVA.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 350.000 lei, garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare Bugetul Propriu al Consiliului Judetean Dambovita si Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2, domeniul de interventie 2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea;
- cazier judiciar pentru administratorul/administratorii societatii mentionati in certificatul Constatator valabil la data deschiderii ofertelor;
- cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil) valabil la data deschiderii ofertelor
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
- certificat ANAF
- certificat privind plata taxelor locale
- certificat privind obligatiile la fondul pentru mediu
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- copie dupa CUI
- certificat constatator de la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul nr. 5 (Informatii generale)- copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2009, 2008 si 2007, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii
- formularul nr. 6 (Angajament privind asigurarea riscului profesional)
- se vor atasa documente care sa dovedeasca ca la data depunerii ofertei are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 5.000.000 lei (pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 27.01.2011, respectiv 4, 2675 Lei/Euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) sa fie de minim 32.000.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumeiin EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 27.01.2011, respectiv 4, 2675 lei/euro (pentru persoanele juridice straine).- ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.- ofertantul trebuie sa dovedeasca ca la data depunerii ofertei are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 5.000.000 lei (pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 27.01.2011, respectiv 4, 2675 Lei/Euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica:
- formularul nr. 7 (Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani)- copii dupa contractele inscrise in Formularul nr. 7
- original sau copie legalizata dupa recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul nr. 7
- copii dupa procesele verbale la terminarea lucrarilor, dupa caz pentru contractele mentionate in Formularul nr. 7- formularul nr. 8 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului)- copie dupa Lista de inventar a mijlocelor fixe din dotare
- pentru echipamentele inchiriate se va atasa original sau copie legalizata dupa contractele/precontractele de inchiriere.Capacitatea profesionala:
- formularul nr. 9 (Informatii generale privind angajatii)- formularul nr. 10 (Personal ce va fi angajat in contract)- formularul nr. 11 (Angajamentul ofertantului privind resursele umane)- formularul nr. 12 (Curriculum vitae)- copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialisti
- formularul nr. 13 (Angajament in nume personal cu privire la executarea contractului de achizitie publica)- copie dupa certificatul OHSAS 18001 sau, dupa caz, documentul doveditor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea tehnica: - ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii cinci ani, cel putin un contract de lucrari de drum judetean/national/european cu o valoare de minim 16.000.000 lei exclusiv TVA.- operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele si echipamentele prevazute in ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii?.Capacitatea profesionala: - ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a)Un specialist tehnic (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, sectia / specialitatea aferenta lucrarii ce urmeaza sa fie executata, b) Un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (autorizat, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor), c)Un responsabil tehnic cucalitatea atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (autorizat, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor).- ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de management al traficului
10%
Descriere:
3.
Perioada de gratie la obligatiile de plata
10%
Descriere:
4.
Durata de remediere a defectelor in perioada de garantie a lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, cam. 26, Piata Tricolorului nr. 1, Targoviste, judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare; reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 2, domeniul de interventie 2.1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Cofinantare Bugetul Propriu al Consiliului Judetean Dambovita si Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2, ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, domeniul de interventie 2.1 ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  03008, Romania, Tel. +40-21-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita ? Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse
Adresa postala:  Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea:  Targoviste, judetul Dambovita, Cod postal:  130060, Romania, Tel. +40-245-207.612, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-616.827, Adresa internet (URL):  www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2011 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer