Licitatie Publica - Lucrari de executie la obiectivele de investitie ?Modernizarea infrastructurii drumurilor judetene in Judetul Satu Mare - DJ 109L - Negresti Oas - Turt? si ?POD km 29+031 - Turt, peste raul Turt?
Anunt de participare numarul 139836/20.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Oana Pircalab, Tel. +40 261711004, Email: [email protected], Fax: +40 261710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Pircalab Oana Dana, Tel. +40 261711004, Email: [email protected], Fax: +40 261710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Judetului Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie la obiectivele de investitie ?Modernizarea infrastructurii drumurilor judetene in Judetul Satu Mare - DJ 109L - Negresti Oas - Turt? si ?POD km 29+031 - Turt, peste raul Turt?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ109L porneste din orasul Negresti-Oas si traverseaza teritoriul administrativ a patru comune: Comuna Bixad, Comuna Calinesti-Oas, Comuna Gherta Mica si Comuna Turt. *vezi continuarea la pct.IV.4.3
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza lucrarile de modernizare a drumului judetean DJ 109L, pe o lungime totala de 28, 4 km prin ranforsarea sistemului rutier existent pentru 2 benzi de circulatie, asigurarea unui sistem eficient de colectare si evacuare a apelor, amenajarea drumurilor laterale, lucrari de siguranta circulatiei in zonele care prezinta risc in desfasurarea traficului prin montarea de parapeti si indicatoare rutiere.Se vor realiza lucrari de demolare a podului de la km 29+031 si construire unui pod nou pe acelasi amplasament. Podul nou va fi construit pe grinzi prefabricate precomprimate si va avea o deschidere de 12, 00m . Latimea partii carosabile va fi de 7, 80m si trotuare de 2x1, 50m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DRUMURILOR JUDETENE IN JUDETUL SATU MAREDJ 109L, NEGRESTI OAS - TURT? si ?POD km 29+031 - TURT, peste raul Turt?, in conformitate cu caietele de sarcini.
Executia lucrarilor se va face pe baza proiectului tehnic de executie si a detaliilor de executie.
Valoarea estimata totala: 40.110.670, 00 lei, fara TVA, reprezentand 8.876.987, 94 Euro, la curs inforeuro din octombrie 2012 de 1 EURO = 4, 5185 lei
Din care: 39.492.567, 00 lei, fara TVA, reprezentand 8.740.194, 09 Euro, la curs inforeuro din octombrie 2012 de1 EURO = 4, 5185 lei - pentru modernizarea drumului judetean DJ 109L Negresti Oas - Turt
618.103, 00 lei, fara TVA, reprezentand 136.793, 85 Euro, la curs inforeuro din octombrie 2012 de1 EURO = 4, 5185 lei - pentru pod la km 29+031 peste raul TurtSe mentioneaza ca suma maxima prevazuta in bugetul aprobat pentru aceasta lucrare, nu poate fi depasita, in caz contrar ofertele vor fi declarate inacceptabile.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 110, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr.RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriud) Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazuta la art. 278¹ alin.(1) lit.c) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 11.571, 07 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.Se va completa Formular A Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Se constituie prin: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform Formular B, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii si un termen de minim 30 de zile, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care executantul are obligatia de a deschide un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se va depune de catre executant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul Contractului.**continuarea la pct.IV.4.3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FE neramb.-POR-Axa prior.2-Imbunatatirea infrastr.reg.si loc.de transp;Dom.major de interv.2.1, cod SMIS 1415 si Bug. general consolidat al Judetului Satu Mare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA:
Formularele solicitate se vor depune in original.
Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
1.Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181, lit.a, c' si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Certificate tip eliberate de autoritatile mai jos mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic4.1 Ofertantul va depune certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.2 Ofertantul va depune certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, emis pe luna in curs a termenului limita de depunere a ofertelor, cu exceptia situatiei cand termenul limita de depunere a ofertelor nu permite posibilitatea procurarii acestuia pana la aceasta data, caz in care se va depune certificatul fiscal emis in luna anterioara acestui termen, urmand ca, in termen de cinci zile lucratoare de la termenul limita de depunere a ofertelor, sa depuna la sediul autoritatii contractante certificatul fiscal emis pe luna in curs a termenului limita de depunere a ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Nota: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare
Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.
NOTA:
- Ofertantului desemnat castigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, certificatul constatator, pentru conformitate.- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.
2. Persoane fizice romane: Ofertantul va depune: Autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.
3. Persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data depunerii ofertei.
Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.2.Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.
Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro, la cursul Leu/Euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei.Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
(continuare)
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data depunerii ofertei.
2. Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru 3 luni de derulare a contractului, in valoare de 10.027.667, 50 lei.Ofertantul va depune:
2.1 Scrisoare din partea societatilor bancare/societati finantatoare ca detin acces la finantare sau orice alt tip de document, in suma de 10.027.667, 50 lei si pentru o perioada de 3 luni.Nota: Suma solicitata poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta depusa este desemnata castigatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca ofertantul a executat cel putin 1 (un) contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier (*) in valoare de cel putin 39.000.000 lei fara TVA., respectiv cel putin 1 (un) contract avand ca obiect lucrari de constructii/ reabilitari /modernizari de poduri si/sau pasaje si/sau viaductein valoare de cel putin 600.000 lei, fara TVA
(continuare)
(*) Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR-ul reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente drumurilor.
Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: lucrari de intretinere curenta a drumurilor, lucrari de intretinere periodica a drumurilor.
Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: reabilitarea primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier aferente drumurilor
(continuare)
1.3 Certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit / recomandari din partea beneficiarilor / documente constatatoare pentru contractul ce dovedeste indeplinirea cerintei.
(continuare)
Nota:
Conversia in Lei a valorii contractului se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost executate lucrarile, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, pentru anul/anii indeplinirii contractului, respectiv:
Anul 2007:1 Euro =3, 3373 Lei;Anul 2008:1 Euro =3, 6827 Lei;Anul 2009:1 Euro =4, 2373 Lei;
Anul 2010:1 Euro =4, 2099 Lei;
Anul 2011:1 Euro =4, 2379 LeiPentru anul 2012: se va utiliza cursul valutar mediu lunar comunicat de catre BNR aferent lunii la care se raporteaza contractul/contractele nominalizate in Anexa la Formularul 9.
2. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada dispunerii sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/ prestari servicii, etc.) sau printr-un angajament ferm din partea operatorului economic, a urmatorului minim de utilaje, instalatii, echipamente tehnice:
- 1 buc. statie autorizata de preparat mixturi asfaltice complet automatizata cu o productie de minim 120 to/h;
- 2 buc. repartizator finisor mixturi asfaltice;
- 1 buc. autogudronator;
- 2 buc. compactor autopropulsat cu rulouri(valturi);
- 2 buc. compactor static autopropulsat pe pneuri 10, 1-16 tf;
- 1 buc. autogreder;
- 1 buc. buldozer pe senile;
- 1 buc. excavator pe senile;
- 1 buc. masina de taiat rosturicu disc abraziv;
- 1 buc. perie mecanica;
- 1 buc. incarcator frontal pe pneuri;
- 1 buc. autocisterna cu dispozitiv de stropit;
- 1 buc automacara pe pneuri- 15buc. autobasculante dotate cu bene acoperite cu prelata pentru transportul mixturii asfaltice.
(continuare)
-Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
(continuare)
- Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor.
4. Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului :1. Sef Santier
Studii si aptitudini solicitate:
- licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri cu diploma de inginer/subinginer;
- experienta profesionala generala: 5 (cinci) ani in domeniul studiilor.
- experienta profesionala specifica: 3 (trei) ani experienta profesionala specifica in calitate de Sef de Santier sau in pozitii similare care sunt: Adjunct Sef Santier, in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier *.
(continuare)
2. Responsabil tehnic cu executia
Studii si aptitudini solicitate:
- licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri cu diploma de inginer/subinginer;
- atestatul RTE in domeniul infrastructurii de transport rutier* in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.3. Responsabil cu calitatea
Studii si aptitudini solicitate:
- licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri cu diploma de inginer/subinginer;
- decizia de numire sau atestatul CQ in domeniul infrastructurii de transport rutier* in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.
(continuare)
Nota(*):
Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR-ul reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente drumurilor.
Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: lucrari de intretinere curenta a drumurilor, lucrari de intretinere periodica a drumurilor.
Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: reabilitarea primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier aferente drumurilor.
(continuare)
Ofertantul va depune:
5. Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va depune:
6.Alte cerinte:
Precizari privind asocierea
- in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata facturilor aferente lucrarilorse va face catre liderul asociatiei;
(continuare)
- ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului.
Ofertantul va depune:
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art.44 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
1. Standarde de asigurare a calitatii - certificat ISO 9001:2008 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente.Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul constructii drumuri, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.
(continuare)
Note:
1.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3. Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
2. Standarde de protectia mediului - certificat ISO 14001 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente.Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului in domeniul constructii drumuri, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
(continuare)
Note:
1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.
2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3. Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor privind protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
2.
Termenul de executie
40%
Descriere: Termenul de executie: minim 8 luni, maxim 12 luni.Pentru termenul minim de 8 luni se va obtine punctajul maxim de 40 puncte.Pentru alt termen de executie, punctajul se va calcula dupa formula: Ptn=(Tmin / Tofertan) x Punctaj maxim alocat, unde: Tmin - termenul minim de executie ofertat in cadrul procedurii;Tofertan- termenul ofertat de respectivul operator economic.***continuarea la pct.IV.4.3
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 10:00
Locul: La sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care va face dovada imputernicirii sale.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri externe nerambursabile - Programul Operational Regional - Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport; Domeniul major de interventie 2.1. - ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?, cod SMIS 1415
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu Manualul opera?ional pentru atribuirea contractelor de achizi?ie al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi punctaj, modalitatea de departajare este urmatoarea: Ofertantilor, care au obtinut acelasi punctaj, li se va solicita transmiterea unei noi Propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere financiara are pretul cel mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 alin.(l) lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261807154, Fax: +40 261713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 08:38