Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie la obiectivul ?Restaurarea si valorificarea turistica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe?


Anunt de participare numarul 131764/30.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: PANA LIDIA, Tel. 0372462635, In atentia: DRAGOMIR FLORENTINA, Email: [email protected], Fax: 0372462666, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie la obiectivul ?Restaurarea si valorificarea turistica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Comana, Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de Restaurarea si valorificarea turistica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe, conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Lucrarile constau in: Lucrarile si operatiunile descrise in caietul de sarcini, respectiv urmatoarele componente conform proiectului tehnic:
-Amenajarea terenului-Amenajarea pentru protectia mediului-Constructii si instalatii-Utilaje si echipamente-Organizare de santier-Probe tehnologice si teste
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45112710-5-Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile si operatiunile descrise in caietul de sarcini, respectiv urmatoarele componente conform proiectului tehnic:
-Amenajarea terenului, -Amenajarea pentru protectia mediului, -Constructii si instalatii, -Utilaje si echipamente, -Organizare de santier, -Probe tehnologice si teste, pentru urmatoarele obiecte:
- Corp Chilii;
- Casa Egumeneasca;
- Turn Clop.+Lap.+Zid+T;
- Biserica Sfantul Nicolae;
- Mausoleu Paraclis;
- Punct Info;
- Exterioare;
- Alimentare cu energieelectrica;
- Centrale termice.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 394, 066RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 420000 lei; Garantie buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene si Bugetul propriu al judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratia ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile art. 180; 181; 69^1 din O.U.G. nr.34/2006;
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010;
-Certificat de atestare fiscala - DGFP;
-Certificat taxe si impozite locale;
-Persoanele juridice straine -documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Persoanele juridice straine -documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire-Informatii generale;
-Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010;
-Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea cerintei ?lichiditate generala?;
-documente edificatoare (scrisori de confort/linii de credit emise de institutii bancare)din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii (constructii) sa fie de minim: 40.000.000 lei;
- nivelul indicatoruluifinanciar ?Lichiditate generala?pe anul 2010sa fie de minim 100%;
- cashflow de executie a lucrarilor, de cel putin 1.500.000 lei, pentru o perioada de minim 4 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire-lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;
-fisele de experienta similara ? pentru contractele mentionate ca experienta similara, care vor fi insotite de copii ale contractelor (parti relevante ale contractelor), recomandarile avizate de beneficiari si de procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor;
-declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
-pt.expertii cheie se vor depune: CV?urile;copii partile relevante ale contractelor de munca/colaborare/prestari servicii;copii diplome/certificate/atestate de specialitate.
-pt.personalulde executie propus se vor depune copii ale contractelor de munca/colaborare/prestari servicii si ale diplomelor/certificatelor de specialitate/autorizatiilor/legitimatiilor.
-declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor;
-Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001 sau echivalent;
-Standardul de management de mediu ISO 14001:2001 sau echivalent
-asociati/subcontractanti ?acorduri de subcontractare/asociere (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? cel putin un contract similar (pentru un obiectiv monument istoric de clasa A) din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie in valoare de 20.000.000, 00 lei fara TVA sau maxim 8 contracte de lucrari, care insumate sa fie in valoare de cel putin 20.000.000, 00 lei, fara TVA, care sa cuprinda prin cumul, categoriile de lucrari care fac obiectul procedurii, din care minim 2 contracte sa aiba ca obiect executia de lucrari pentru obiective monumente istorice de clasa A.? Experti cheie: - 1 Manager de proiect cu experienta profesionala in domeniul constructiilor, 3 ani in specializare (Manager proiect) dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-Specialist / expert atestat M.C.P.N. in domeniul1 - restaurare arhitectura;
-Specialist / expert atestat M.C.P.N. in domeniul 4 -consolidare /restaurare, structuri istorice;
-Specialist / expert atestat M.C.P.N. domeniul in domeniul 5 - inginerie instalatii;
- Specialist / expert atestat M.C.P.N. in domeniul 9 - conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica, dupa caz.- Responsabil tehnic cu executia (RTE);
-Responsabil cu asigurarea calitatii (CQ);
-Responsabil protectia muncii, autorizat conform legii;
-Responsabil specializat in managementul de mediu.? Personal de executie: -pavator, dulgher, tamplar, zidar, tinichigiu;
-muncitori de diferite specialitati: electricieni, sudori atestati;? minim urmatoarea dotare tehnica: - 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii - grad II;
- minim 500m² schela;
- 1 buldoexcavator;
- 6 masini de transport cu suprastructura deschisa;
- 1 pompa pentru injectare mortar;
- 1 automacara;
- 2 autobetoniere.- utilaje tamplarie: circular, fierastrau
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata garantiei acordata lucrarii
20%
Descriere: durata garantiei cea mai mare - punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2012 11:00
Locul: Municipiul Giurgiu, sediul Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, etaj II, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Restaurarea si valorificarea turistica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe" - Programul Operational Regional 2007-2013,
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 080084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti, nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 0372462611, Email: [email protected], Fax: 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2011 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer