Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE LA PERIMETRUL DE AMELIORARE FOND FUNCIAR AGRICOL TRUPUL CAMPING COM.ALBOTA JUD ARGES


Anunt de participare numarul 27785/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA ARGES
Adresa postala: STR.ARMAND CALINESCU, NR.44, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL STANCIU, Tel.0248222989, In atentia: ANA MARIA, Email: [email protected], Fax: 0248222989
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA DESCENTRALIZATA A MADR
Activitate (activitati)
Altele: AGRICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE LA PERIMETRUL DE AMELIORARE FOND FUNCIAR AGRICOL TRUPUL CAMPING COM.ALBOTA JUD ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COM ALBOTA, TRUPUL CAMPING, JUD ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE PERIMETRU DE AMELIORARE FOND FUNCIAR AGRICOL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SUPREFATA DE 18 HA
Valoarea estimata fara TVA: 104, 020.92USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE :2000 RON;O.P.IN CONTUL RO92TREZ0465005XXX000159 TREZORERIA PITESTI, SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CU O.P. DUPA EMITEREA FACTURII SI IN TERMEN DE 5 ZILE DUPA PRIMIREA FONDURILOR DE LA MADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN PARTICIPATIE;SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATINECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE IN DOC.DE ATRIBUIRE.
-DECLARATIE PE PROPRIA RASP.CA NU A FOST CONDAMNAT PT.ACTPREV.DE ART.180 DIN OUG 34/2006;DECL CA NU SE AFLA IN SIT PREV.DE ART.181 DIN OUG 34/2006;CERTIFICAT CONST-BUG.DE STAT, BUG.LOCAL-ORIGINALE;CERTIF.O.R.C.-DECL.PRIV.ELIGIB;FORMULARELE 12A, 12C-AUTORIZ.DE CATRE MADR CONF.LG.138/2004-CERTIF.DE INMATRIC.-OBIET DE ACTIVITATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL INREG.SI AVIZATCONF.LEGII
DECLARATIE PE PROPRIA RASP.PRIV.CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLA.PRIV.LISTA PRINC LUCR.EXEC IN ULTIMII TREI ANI(FORMULAR 12F);DECL.PRIV.DOTARLE TEHNICE(FORMULAR 12H);DECL.PRIV.EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERS.ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE(FORMULAR 12I);RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARIE(MIN DOI)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 21:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: -NUMERAR LA CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2007 19:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE;REPREZENTANTI OFERTANTI(DACA NU ESTE REPREZENTATUL LEGAL, PROCURA NOTARIALA DE REPREZENTARE)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS NR.6, SECR 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03004, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE ZECE ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONSTATATOR A ACTULUI CA INVOCAT NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA ARGES
Adresa postala: STR.ARMAND CALINESCU, NR.44, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 222 989, Email: [email protected], Fax: 0248 222 989
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer