Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE LOCUINTE SOCIALE PE STRADA CPT. GRIGORE IGNAT


Anunt de participare numarul 43541/15.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BARLAD
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Punct(e) de contact: AURELIAN RADUCU, Tel.0235411760, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE LOCUINTE SOCIALE PE STRADA CPT. GRIGORE IGNAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: strada Capitan Grigore Ignat, municipiul Barlad, jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui complex de trei cladiri cu nivel de inaltime parter si o suprafata construita de 670 mp fiecare, precum si realizarea retelelor de utilitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215214-0 - Case rezidentiale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari prevazute a se realiza precum si specificatiile tehnice ce trebuie respectate sunt cele din caietul de sarcini ce face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire la care se pot adauga lucrari neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 442, 103RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
30.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul C.L.M. Barlad, plata facandu-se lunar pe baza situatiilor de lucrari executate, conform prevederilor legale privind finantele publice locale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata la data semnarii contractului de lucrari
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Este obligatorie depunerea urmatoarelor documente: Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor informatii:
1. Bilantul contabil si Contul de profit si pierdere pe ultimii 3, vizate si inregistrate de organele competente;
2. Informatii generale ce contine si declaratie/listacu cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 1.370.000 EURO, echivalent a 5.000.000 RON;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea capacitatii tehnice se solicita prezentarea urmatoarelor :
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
2. Informatii privind Experienta similarainsotite de contractele de lucrari si recomandari;
3. Declaratie privind angajatii ofertantilor si personalul ce va fi angajat in contract , insotita de CV-ul responsabilului tehnic cu executia si copie dupa atestatul acestuia;
4. Certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001din 2000 sau Dosarul de prezentareal sistemului propriu de conducere si asigurare a calitatii intocmit conform:
S.R.E.N. 9001/2001-Sistemul de management al calitatii Cerinte;
S.R.E.N. 10013/2000 Ghid pentru documentatia sistemului de management al calitatii;
S.R.E.N. 9000/2006 Sistemul de management al calitatii Vocabular.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara respectiv constructii civile cu o valoare mai mare de548.000 EURO, echivalent a2.000.000 RON;Responsabilul tehnic cu executia acestui contract sa fie inginer constructor atestat corespunzator.Ofertantul sa fie certificat ISO 9001 sau sa aiba un sistem propriu de conducere si asigurare a calitatii intocmit conform prevederilor legale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
25%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP in contul RO95TREZ6575002XXX000009 sau la casieria Primariei municipiului Barlad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2008 11:00
Locul: sediul Primariei municipiului Barlad, str. 1 Decembrie, nr. 21, Barlad, Jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic Contencios din Primaria Barlad
Adresa postala: str. 1 Decembrie nr 21, jud. Vaslui, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Tel.0235411760, Fax: 0235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2008 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer