Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU DEMOLARE C1 SI C2 ;CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE P+E ,BRANSAMENTE UTILITATI ; IMPREJMUIRE ;AMENAJARI EXRTERIOARE


Anunt de participare numarul 109135/06.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FIZESU-GHERLII (CONSILIUL LOCAL FIZESU GHERLII)
Adresa postala:  com. Fizesu-Gherlii, str. Principala, nr. 317, jud. Cluj, Localitatea:  Gherla, Cod postal:  407275, Romania, Punct(e) de contact:  MURESAN VIRGIL MARINEL, Tel. 0264248001, Email:  [email protected], Fax:  0264248001, Adresa internet (URL):  Fizesu-Gherlii , nr.317, judetulCluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
administratie publica
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU DEMOLARE C1 SI C2 ;CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE P+E , BRANSAMENTE UTILITATI ; IMPREJMUIRE ;AMENAJARI EXRTERIOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: FIZESU GHERLII NR.317 , JUDETULCLUJ
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU DEMOLARE CORP C1 SI C2 ;CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE P+E;BRANSAMENTE UTILITATI;IMPREJMUIRE;AMENAJARI EXTERIOARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE EXECUTIE DEMOLARE CORP C1 SI C2 , CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE P+E , BRANSAMENTE UTILITATI , IMPREJMUIRE , AMENAJARI EXTERIOARE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.11.2010 pana la 02.11.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2600 RON , IMM-urile beneficiaza de reducere 50% la garantia de participare si garantia de buna executieGARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OP SAU NUMERAR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane fizice romanepersoane juridice romanepersoane juridice straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatia economico-financiara , bilantul pe anii 2007 , 2008 , 2009 , insotit de contul de profit si pierderi , pentru anii 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente , bilantul la 30.06.2010cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de 2673826 lei, profitul net la 30.06.2010 sa fie pozitivscrisoare de confirmare de fonduri in valoare de 1400000 lei valabila pe toata durata executarii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatia economico-financiara , bilantul pe anii 2007 , 2008 , 2009 , insotit de contul de profit si pierderi , pentru anii 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente , bilantul la 30.06.2010cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de 2673826 lei, profitul net la 30.06.2010 sa fie pozitivscrisoare de confirmare de fonduri in valoare de 1400000 lei valabila pe toata durata executarii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
24luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 12:00
Locul: PRIMARIA FIZESU GHERLII , NR.317 , JUDETUL CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer