Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie pentru obiectivul Sistem de canalizare menajera, statie de epurare si extindere alimentare cu apa in comuna Dudestii Noi, jud.Timis"


Anunt de participare numarul 83033/24.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dudestii Noi
Adresa postala: str. calea Becicherecului, nr.29, jud. Timis, Localitatea: Dudestii Noi, Cod postal: 307041, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Gehl, Tel.0256378020, In atentia: Nicolae Gehl, Email: [email protected], Fax: 0256378294, 0356816494, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiei publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie pentru obiectivulSistem de canalizare menajera, statie de epurare si extindere alimentare cu apa in comuna Dudestii Noi, jud.Timis"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dudestii Noi, jud. Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentru obiectivulSistem de canalizare menajera, statie de epurare si extindere alimentare cu apa in comuna Dudestii Noi, jud.Timis"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea de canalizare menajera, statie de epurare, extindere retea de alimentare cu apa in comuna Dudestii Noi
Valoarea estimata fara TVA: 6, 175, 644RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 62000 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara sau depunerea unui ordin de plata sau fila CEC avizat de banca.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National de Dezvoltare Rurala Fonduri FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 alin (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OG nr. 34/2006;
- certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata la zi catre bugetul de stat si bugetul local;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- certificat constatator emos de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca inregistrarea ca persoana fizica sau juridica;
- copie dupa certificatul de inregistrare;
- copie dupa statut sau actul constitutiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta pentru ultimii trei ani, respectiv 2006, 2007, 2008 bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata.
Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
Indicatorii financiari:
Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv.
Scrisoare de confirmare de de fonduri in valoare de 25%din valoarea sumei scoase la licitatie, in lei, valabila pe toata durata executarii contractului.
Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 8 000 000 RON scoasa la licitatie de catre autoritatea contractanta.
Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de ECB pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2006 = 3, 5244 Ron
Anul 2007 = 3, 3379 Ron
Anul 2008 = 3, 6840 Ron
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se va specifica ratele utilizate in oferta depusa ( in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).
Ofertantul sa nu fie inclus in lista contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrulProgramului PNDR si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatii in mod deficitar ori defectuos.
In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceriautorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie egala cu cel putin 8000000 lei- profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
2. Se va prezenta o lucrare similara ca valoare cu valoarea estimata pentru prezenta lucrare. Pentru demonstrarea executarii lucrarii se va prezenta: Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala/Recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru respectiva lucrare;3. Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic si pe care le aloca pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
4. Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate si carti de munca, in copie) pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului, dupa cum urmeaza:
Sef de santier(vechime minima 5 ani)
Sef de santier adjunct(vechime minima 3 ani)
RTE(vechime minima 2 ani)
CQ(vechime minima 2 ani);
4. Prezentarea de documente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului;
5. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului (sistemul de management al calitatii);
6. Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor (bunurilor), identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- In cazul asocierilor/consortiilor trebuie ca cel putin un membrusa fi executat in ultimii 5 ani cel putin 1 lucrare similara care sa reprezinte cel putin 30% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract;
- Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin 1 lucrare similara care sa reprezinte cel putin 30% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract;
- Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata;
- Sistemul(le) propus(e) de management a calitatii pentru asigurarea succesului deplin al lucrarilor sa fie conform(e) standardelor SR EN ISO 9001 sau similar, ISO 14001 sau similar, 18001 sau similar valabile la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie acontractului
10%
Descriere:
3.
Garantia acordata lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local al comunei Dudestii Noi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR - Masura 322 conf. contract de finantare nr. C 322010853700001
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, localitatea: Bucuresti, Cod postal: 720062, Romania., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 720062, Romania, Tel.021 / 3104641, Fax: 021 / 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498 054, 0256/498 721, Fax: 0256/498 092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, cf art 256^2/OUG 34, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Dudestii Noi
Adresa postala: str. calea Becicherecului, nr 29, Localitatea: Dudestii Noi, Cod postal: 307041, Romania, Tel.0256378020, Fax: 0256378020, 0356816494
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2009 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer