Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie pentru obiectivul ?CRAIOVA WATER PARK? ? Complex de agrement acvatic in Parcul Tineretului din Municipiul Craiova?


Anunt de participare numarul 133013/11.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel. +40 251415907, Email: [email protected], Fax: +40 251411561, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Craiova, Serviciul Relatii Publice si Audiente
Adresa postala: str. A.I.Cuza, nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251416235, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Fax: +40 251411561
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie pentru obiectivul ?CRAIOVA WATER PARK? ? Complex de agrement acvatic in Parcul Tineretului din Municipiul Craiova?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de construire pentru obiectivul ?CRAIOVA WATER PARK? ? Complex de agrement acvatic in Parcul Tineretului din Municipiul Craiova?, conform Proiectului tehnic aprobat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212100-7 - Lucrari de constructii de complexe pentru petrecerea timpului liber (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45212212-5-Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului este de 65.959.244, 86 lei (exclusiv TVA), conform Devizului general aprobat prin HCL nr. 113/2009 si modificat prin HCL nr. 344/2011, din care:
244.348, 18lei(exclusiv TVA)-cap.1.2?Amenajarea terenului?495.615, 20 lei(exclusiv TVA) - cap.1.3 ?Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala?
36.716.853, 92lei(exclusiv TVA)-cap. 4.1 ?Constructii si instalatii?
7.913.499, 14lei(exclusiv TVA)-cap. 4.2 ?Montaj utilaje tehnologice?
13.434.699, 65lei(exclusiv TVA)-cap. 4.3 ?Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj?
543.385 lei(exclusiv TVA)-cap. 4.5 ?Dotari?
295.138 lei(exclusiv TVA)-cap. 5.1.1. ?Lucrari de constructii-organizare de santier?
454.862 lei(exclusiv TVA)-cap. 5.1.2. ?Cheltuieli conexe organizarii de santier?
5.860.843, 77 lei(exclusiv TVA)-cap. 5.3. ?Diverse si neprevazute?
Valoarea estimata fara TVA: 65, 959, 244.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare 1.000.000 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular nr.3.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.2781 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art.2781 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este 11.999, 59lei.5.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006. a)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului(excl.TVA)b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local = 50% din valoarea eligibila a proiectului;Fondul European de Dezvoltare Regionala = 50% din valoarea eligibila a proiectului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare Anexa nr. 10.2.
1.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare Anexa nr. 10.1.
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 12C .
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese cu urmatoarele persoane cu functii de decizie:
-Antonie Solomon-primar;
-Nicoleta Miulescu-secretar;
-Nicolae Pascu-Director Executiv Directia Economica-Financiara;
-Georgeta Chiciu-Director Executiv Adjunct Directia Economica-Financiara;
-Dorina Predus-director elaborare si Implenmentare proiecte;Alisa Grigore; Chetoiu Marius; Zegheanu Ramona; Carmen Andreescu;
-Sabina Dumitru Sef Serviciu Achizitii Publice; Cristina Cretu; Ungureanu Elena; Teodora Dole;
Completare Formularul nr.1
5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul
1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte:
a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
-Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.
- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni:
a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.
b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota:
In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile
pentru ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011 Ofertantul va prezenta bilanturile contabile
pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 130.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 29.861.031, 35 Euro (1 Euro = 4, 3535 lei la data de 02.12.2011).
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.
3. Tert sustinator financiar - daca este cazul
In conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
- In scopul verificarii informatiilor declarate in lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.16.
2.Experienta similara
Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unor contracte, care vor avea ca obiect:
1.Lucrari de constructie cladiri, cu o val.> = 17.000.000 lei(excl.TVA)
2.Lucrari constructie bazine cu apa sau piscine, cu o val.> = 7.000.000 lei(excl.TVA)
3.Lucrari instalatii gaz si termice, inclusiv cu centrala termica, cu o val.> = 309.000lei (excl.TVA)
4.Lucrari instalatii electrice, cu o val.>=80.000lei (excl.TVA)
5.Lucrari instalare de echipamente de ventilare si aer conditionat, cu o val.>=1.900.000 lei(excl.TVA)
6.Lucrari constructie canale de drenaj, cu o val.> = 60.000lei(excl.TVA)
7.Lucrari exececutie a pavimentului, alei pietonale, cu o val.> = 5.300.000lei(excl.TVA)
8.Lucrari amenajare peisagistica si spatii verzi, cu o val.> = 490000lei(excl.TVA)
3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul Tehnic si Caietele de sarcini pe specialitati.
Nota: - Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate deofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.
4. Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
Cerinte minime
Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal:
-un sef de santier, cu diploma de absolvire a unei Fac. de constructii
-minim 1 ing. automatizari cu studii sup. inginerie
-minim 2 ing. instalatii electrice, studii sup. inginerie, care sunt atestati de organismele abilitate, cu atestat ANRE sau echiv.
-minim 1 ing., studii sup. inginerie, in spec. instalatii incalzire, ventilatie si aer conditionat(HVAC)
-minim 1 ing. instalatii sanitare;
-minim 1 ing. instalatii gaze, atestat ANRE sau echiv.
-minim doi responsabili cu controlul calitatii(CQ), desemnati prin decizie interna de catre ofertant.
5Autorizatii solicitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANRG, ISCIR, ANRE, respectiv:
- ANRGN sau echivalent pentru executie alimentare gaze naturale.
- ISCIR sau echivalent pentru montaj cazane.
- ISCIR sau echivalent pentru centrala termica dupa executie.
- ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice.
6.Informatii privind subcontractantii
Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea?Nu este cazul?.
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.
Daca un grup de operatori economici depune
oferta comuna, fiecare membru al grupului are
obligatia de a completa Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializare
7.Informatii privind asocierea/daca este cazul.
Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.
-In acordul de asociereva fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.
In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitoruluicastigator contractul legalizat.
8. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul
In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate
Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent)
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
Informatiiprivind masurile de protectiamediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care face obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent).
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Procesul de reofertare are ca obiect pretul total al ofertei(excl.TVA)2.Ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati simultan sa prezinte preturi noi. Invitatia si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem.-ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.-licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1- Numarul de runde: 1- Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei- Durata unei runde: 1 (una) zi- in vederea participarii la licitatia electronica op.ec. trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
46/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S093-152185 din 14.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza, nr.1, Sala de sedinte, parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?CRAIOVA WATER PARK??Complex de agrement acvatic in Parcul Tineretului din Municipiul Craiova?, cod SMIS 14794, contract de finantare nr. 2174/09.09.2011, in cadrul P.O.R. 2007 ? 2013, Axa prioritara 5- Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1.Documentatie de atribuire respinsa cu nr.10512.2.Coduri CPV suplimentare: -45333000-0 Lucrari de instalare de gaz;
-45331000-6 Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat;
-45247112-8 Lucrari de constructii de canale de drenaj;
-45112710-5 Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi;
-45233140-2 Lucrari de drumuri.3.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare si/sau garantia de buna executie, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.4.In cazul in care, ofertele calificate pe primul loc prezinta preturi egale, iar ofertele tehnice indeplinesc specificatiile tehnice minime considerate obligatorii, atunci se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noile preturi. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.5.In termen de 48 de ore de la finalizarea rundei de licitatie electronica, dupa incheierea rundei de reofertare, ofertantii vor depune, in plic inchis, la sediul autoritatii contractante, documente justificative aferente valorii finale ofertate la runda licitatiei electronice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC, in termen de 10 zile, in conformitate cu art.256^2 dinOUG 34/2006(A).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova, Directia Juridica
Adresa postala: str. A.I.Cuza, nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251416235, Fax: +40 251411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer