Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie pentru racordare centrale de cogenerare la SEN din campus Tudor Vladimirescu


Anunt de participare numarul 116055/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron nr.67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  RADU MARIAN BURAC, Tel. 0232216853, Email:  [email protected], Fax:  0232216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  Camin T18 parter, Tel. 0232278683 int 2420, In atentia:  ing. Camelia Nitulescu, Fax:  0232271288, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  Camin T18 parter, Tel. 0232278683 int 2420, In atentia:  ing. Camelia Nitulescu, Fax:  0232271288, Adresa internet (URL):  Documentatia de atribuire se poate descarca de la adresa: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  Imobil T parter, OP. 10 - C.P. 2000, Tel. 0232278683 int 2548, In atentia:  Adm. patrimoniu Iulia Lipsa, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior tehnic de stat aflate in coordonarea Ministerului Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie pentru racordare centrale de cogenerare la SEN din campus Tudor Vladimirescu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Campus studentesc TUDOR VLADIMIRESCU Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari in campusul studentesc Tudor Vladimirescu din Iasi pentru racordarea a doua centrale de cogenerare la S.E.N., in cadrul proiectului ?Reabilitarea si Modernizarea Campusului TUDOR VLADIMIRESCU?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini- realizarea a 2 bc. PT 0, 4/20 kV (1600 + 800) kVA, echipate fiecare cu: 2 trafo 0, 4/20 kV / (1600+800)kVA , 2 tablouri de distributie de j.t. si 4 celule de 20 kV; realizarea unei bucle de 20 kV; pozare cabluri 0, 4 kV; livrare trafo. de putere;
Valoarea estimata fara TVA: 3, 185, 968RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie de participare (lei)= 60.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fonduri structurale-Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 32. Fonduri ale Univeristatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? Iasi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.1.1. Declaratia de eligibilitate ? Formularul 12A.5.1.2. Cazier fiscal5.1.3. Declaratie privind neincadrarea in prevevederile art. 181 din ordonanta ? Formularul 12B.5.1.4. a) Certificat de atestare fiscala A.N.A.F.5.1.4. b) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale.5.2.1. a) Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.5.2.1. b) Anexa la certificatul de inregistrare5.2.2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.3.1. Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani. - Fomularul 75.3.2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani sa fie cel putin5.000.000 lei.- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.4.1. Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente. - copii ale contractelor si documentelor ce demonstreaza experienta similara
5.4.2. a)Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani5.4.2. b) Lista cu personalul implicat in derularea contractului, declaratii de disponibilitate, copii legalizate ale documentelor doveditoare (CV, diplome, atestate)Atestate ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de medie tensiune 20 kV
5.4.6. Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent , ISO 14001sau echivalent, OHSAS 180015.4.7. Formularul privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si si specializarea acestora. - Formularul 12G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.- copii legalizate ale contractelor si documentelor ce demonstreaza experienta similara-efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Lista cu personalul implicat in derularea contractului (CV, diplome, atestate, xerocopii legalizate)-Autorizatie ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de medie tensiune (xerocopie legalizata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform fisa de date achizitie cap. IV.2.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3503/740 din 15.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S100-151492din26.05.2010
Numarul anuntului in JO: 2010/S184-280196din22.09.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2011 10:00
Locul: Sala Senatului Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Imobil T, etajul I.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Tel. 0232/278683 int 2534, Fax:  0232/216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer