Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie pentru: "Sistem de canalizare si epurarea apelor uzate in comuna Sipote, judetul Iasi"


Anunt de participare numarul 77287/13.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sipote (Consiliul Local Sipote)
Adresa postala: Sipote, Localitatea: sipote, Cod postal: 707485, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Cotofanu, Tel.0232230333, Email: [email protected], Fax: 0232238320, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie pentru: "Sistem de canalizare si epurarea apelor uzate in comuna Sipote, judetul Iasi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sipote, Judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentru: "Sistem de canalizare si epurarea apelor uzate in comuna Sipote, judetul Iasi"
- retea de canalizare menajera in satul Sipote
- retea de canalizare menajera in satul Iazul Nou
- statie de pompare a apelor uzate colectate din satul Iazul Nou
- conducta de refulare a apelor uzate
- retea de canalizare menajera in satul Mitoc
- statie de epurare a apelor uzate menajere
- conducta de refulare a a apelor uzate in raul Miletin- gura de varsare a apelor epurate in paraul Miletin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
retea de canalizare menajera in satul Sipote
- retea de canalizare menajera in satul Iazul Nou
- statie de pompare a apelor uzate colectate din satul Iazul Nou
- conducta de refulare a apelor uzate
- retea de canalizare menajera in satul Mitoc
- statie de epurare a apelor uzate menajere
- conducta de refulare a a apelor uzate in raul Miletin- gura de varsare a apelor epurate in paraul Miletin
Valoarea estimata fara TVA: 4, 590, 590RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2009 pana la 14.05.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie - 50000 lei in moneda RONConstituire: -OP in contulCont: RO15TREZ40624510220XXXXX, Trezoreria MUN. IASI- scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri FEADR, Masura 322, Axa III
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea conform art.44 alin (2) din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006- Certificate de atestare fiscala care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul general consolidat
- Imputernicirea privind vizita in teren (daca este cazul).- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat constatatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Copie dupa certificatul de inregistrare;
- Copie dupa statutul sau actul constitutiv;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si/sau 31.12.2008- Fisa de informatii generale-declaratie din partea unei institutii bancare, in original, care sa ateste ca acesta poate sustine financiar executia lucrarii pana la plata primei transe de catre FEADR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie anuala de afaceri in ultimii trei ani trebuie sa fie egala cu cel putin 14000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privindlucrarile principale realizate in ultimii 5 ani.
- trei contracte care au avut ca obiect lucrari de alimentare cu apa si canalizare, lucrari deexecutiestatii de epurare- ANEXA NR 1: EXPERIENTA SIMILARA + recomandarea din partea beneficiarului +procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat
- Dotari specifice tehnice minime pentru executarea lucrarilor-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- trei contracte similare in valoare minima totala de2295295 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2009 11:00
Locul: sediul primariei comunei Sipote, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program national de Dezvoltare Regionala, fonduri: FEADR, Masura 322, Axa III
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006, ART 265-2 (1): 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2009 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer