Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE REPARATII CAPITALE SI EXTINDERE SEDIU JUDECATORIA GHERLA


Anunt de participare numarul 119288/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL CLUJ
Adresa postala:  Cluj Napoca, Str. Calea Dorobantilor, nr. 2 - 4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Punct(e) de contact:  Tribunalul Cluj, Tel. 0264596110., int. 381, In atentia:  Alexandru Marginean, Email:  [email protected], Fax:  0264431965, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/Tribunal Cluj, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Justitie
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE REPARATII CAPITALE SI EXTINDERE SEDIU JUDECATORIA GHERLA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: La sediul Judecatoriei Gherla, municipiul Gherla, Str. Bobalna, nr. 55, judetul Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie reparatii capitale si extindere la sediul Judecatoriei Gherla, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului de executie a lucrarilor de : ?REPARATII CAPITALESI EXTINDERE SEDIU JUDECATORIA GHERLA? este de6.700.000 LEIexclusiv TVA, echivalenta1.620.981 euro, la cursul BNR din 04 aprilie2011 respectiv_(1 EURO = 4.1333 RON).
Din care:
Lucrari de interventii4.100.000 lei, respectiv991.943, 55euro.Lucrari de investitii2.600.000 lei respectiv629.037.45euro.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 100.500 lei. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din pretul total al contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata prin virament cu ordin de plata in cont deschis la Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participantCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCazier judiciar/ certificat echivalent pentru persoane juridice straineCertificat de inregistrare CUICertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind neincdrarea in situatiile prevazute la art 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Pentru persoane juridice straine: Documente justificative care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ cerificare a afilierii profesionale, conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de min. 13.400.000 lei2.Bilanturile contabile pt. anii 2008, 2009, 2010 insotite de balante de verificare, 3.Document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de minim 1.340.000 lei si/sau extrase de cont curent lunare (rulaje) pe ultimele 3 luni pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa.4.Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana ? conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11*1 din HG 925/2006.
.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind resursele umane si structura managementului (efectivele medii anuale ale personalului angajat si a personalului de conducere, lista personalului ?cheie? - curriculum vitae, declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii- informatiile privind dotarile specifice (echipamente, surse principale de aprovizionare, etc.)- informatii privind programarea lucrarilor- informatii privind sub contractantii/asociatii- lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani- experienta similara: ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani lucrari similare de constructii cuprinzand: lucrari de constructii civile/lucrari de restaurare si consolidare/reparatii capitale si lucrari de extindere - lucrari cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului(6.700.000 lei).Experienta similara poate fi probata prin insumarea valorii finale a maxim 3 contracte de lucrari similare.ISO 9001 sau echivalent;
ISO 14001 sau echivalent;
ISO 18001 sau echivalent;
Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului de catre o alta persoana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal cheie minim: 1.Responsabil lucrare - 1 persoana;2.Responsabil cu controlul tehnic de calitate - 1 persoana;3.Responsabil tehnic cu executia - 1 persoana;4.Inginer constructor, responsabil cu executia-1 persoana;5.Inginer instalatii electrice, responsabil cu executia - 1 persoana;6.Inginer instalatii sanitare, responsabil cu executia - 1 persoana7.Inginer instalatii termice/ventilatii/clima, responsabil cu executia - 1 persoana;8.Inginer instalatii gaz, responsabil cu executia - 1 persoana;9.Restaurator arhitectura ? 1 persoana10.Atasamentist
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata
30%
Descriere: Perioada de garantie acordata minim 36 luni
3.
Solutionarea remedierilor
10%
Descriere: Durata ( zile ) pentru solutionarea remedierilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
488/04.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2011 14:00
Locul: TRIBUNALULCLUJ, STR. CALEA DOROBANTILOR, NR.2-4, cam.128, MUNICIPIULCLUJ NAPOCA, JUD. CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, expertii cooptati, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr. 2 - 4, ,Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264431965, Email:  [email protected], Fax:  0264431965
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Cluj
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr. 2 - 4, ,Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264431965, Email:  [email protected], Fax:  0264431965
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2011 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer