Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE RETEA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA MACEA, JUDETUL ARAD


Anunt de participare numarul 23262/12.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MACEA (PRIMARIA)
Adresa postala: MACEA NR 262, Localitatea: Macea, Cod postal: 317210, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel.0257536101, In atentia: Claudiu Pintea, Email: [email protected], Fax: 0257536045, Adresa internet (URL): www.macea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.macea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE RETEA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA MACEA, JUDETUL ARAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA MACEA, JUDETUL ARAD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.LUCRARI DE EXECUTIE CONDUCTA ADUCTIUNE DE ALIMENTARE CU APA POTABILA SI DE EXTINDERE A RETELEI DE APA POTABILA EXISTENTE IN LOCALITATEA MACEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.1)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.LUCRARE: EXECUTIE 1, 62 KM CONDUCTA ADUCTIUNE APA POTABILA; 2. LUCRARE EXECUTIE 7, 47 KM RETEA ALIMENTARE CU APA POTABILA
Valoarea estimata fara TVA: 796, 031RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.GARANTIA DE PARTICIPARE 12000 RON; 2.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A LUCRARII 47761 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DE LA BUGETUL DE STAT IN CONDITIILE ORDONANTEI GUVERNULUI NR.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, CU OBLIGATIA DE A LEGALIZA ASOCIEREA IN CAZUL ATRIBUIRII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Oferta: Formular 10C; 2. Declaratie privind eligibilitatea: Formular 12A; 3. Declaratie: Formular 12B; 4. Declaratie privind calitatea de participant: Formular 12C; 5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; 6. Documente care dovedesc inregistrarea: -Pentru persoane juridice romane: certificat emis de oficiul registrului comertului; -Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara - Bilantul financiar-contabil pe ultimi 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
realizarea unei cifre medii anuale de afaceri de 1500000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 12F; 2. Formular 12G; 3. Dosar privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii; 4. O recomandare din partea unui client vizata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii; 5. Formular 12 H; 6. Formular 12 I; 7.Asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarilor de infrastructura edilitara urbana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract similar cu o valoare de cel putin: 300000 lei, valoarea poate fi realizata si din insumarea a cel mult 3 contracte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei comunei Macea sau prin OP IN CONTUL RO15TREZ0235004XXX000014; COD FISCAL 3519410
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2007 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI MACEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI LEGALI SAU PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 10 zile de la data luarii la cunostiinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MACEA
Adresa postala: Macea nr.262, Localitatea: Macea, Cod postal: 317210, Romania, Tel.0257 536101, Email: [email protected], Fax: 0257 536045, Adresa internet (URL): www.macea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2007 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer