Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE RETEA TERMICA IN CAMPUS TUDOR VLADIMIRESCU


Anunt de participare numarul 95613/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: DSS camin T19 parter, Tel.0232278680 int 2423, In atentia: ing.Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE RETEA TERMICA IN CAMPUS TUDOR VLADIMIRESCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CAMPUS STUDENTESC TUDOR VLADIMIRESCU Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- lucrarile de instalatii necesare pentru montarea unei retelei termice cu conducte preizolate- substatii termice (module termice) ce vor fi amplasate la obiective din cadrul Campusului Universitar;
- instalatii electrice aferente modulelor termice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
45232140-5-Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
45232142-9-Lucrari de constructii de statii de transfer termic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini atasat (Vezi Documente si larificari)
Valoarea estimata fara TVA: 7, 351, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fonduri structurale2. Fonduri ale Univeristatii Tehnice Gheorghe Asachi Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie de eligibilitate pe propria raspundere.Cazier fiscal.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta pe propria raspundere.Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil in ziua deschiderii ofertei.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, valabil in ziua deschiderii ofertei.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Acordul de asociere(daca e cazul).Copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.Original sau copie legalizata a Certificatului constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului- 432 Lucrari de instalatii electrice si tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii-4321 Lucrari de instalatii electrice;
-4322 Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat;
-4329 Alte lucrari de instalatii pentru constructii- autorizatie ISCIR pentru executia lucrarilor de montare si reparare conducte de apa fierbinte in conformitate cuPT C 10 -1/2003si are activitatea in statutul de functionare a societatii;
- ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de joasa tensiune 0, 4 kV.si are activitatea in statutul de functionare a societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin12.000.000 lei.- Profitul anual pentruultimii 3 ani trebuie sa fie pozitiv.
In original Scrisoare de Bonitate Bancara sau Raport de Audit realizat de un auditor membru activ in Camera Auditorilor Financiari din Romania (se va prezenta in acest caz copie dupa carnetul de membru vizat pentru anul 2009), din care sa rezulte ca ofertantul, la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 are: -Rata de lichiditatea generala, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): minim 85 %;
- Sa prezinte dovezi care sa ateste ca are acces la lichiditati, linii de credit sau alte facilitati de creditatre adecvate pentru necesitatile acestui Contract
Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente in copie semnata si stampilata conform cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform caiet de sarcini si fisa de date
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
indeplinirea in ultimii 5 (cinci) ani a unui numar maxim de 2 (doua) contracte ce au avut ca obiect executarea de retele termice exterioare si realizarea de module termice cu o valoare insumata de minim 7.000.000 lei fara TVASe va considera indeplinita cerinta, daca sunt prezentate urmatoarele documente:
-acte doveditoare ale experientei relevantein executia unor lucrari de instalatii termice in constructii, retele termice exterioare, si realizarea de module termicesau executia unor lucrari similare, inclusiv detalii cu privire la natura, amploarea si valoarea contractelor;
copii legalizate ale contractelor siproceselor verbale de receptie a lucrarilor care dovedesc experienta similara, insotite de anexele acestora
recomandari de buna executie cu calificativul cel putin BINEin original din partea beneficiarilor, continand valori, perioada , locul, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (cu exceptia elementelor cu caracter de confidentialitate ale acestora).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform caiet de sarcini si fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 10:00
Locul: Sala Senatului Univ.TehniceGh.Asachidin Iasi, cu sediul in Str.Prof.D.Mangeron nr.67, Imobil T et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentant al Ministerul Economiei si Finantelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: Str. Prof. Dr. Doc. D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2010 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer