Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE RETEA TERMICA IN CAMPUS TUDOR VLADIMIRESCU


Anunt de participare numarul 98845/28.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: DSS camin T18 parter, Tel.0232216853 int 2420, In atentia: GHEORGHE GHEORGHITA, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat subordonate Ministerului Eductiei, Cercetarii si Inovarii
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE RETEA TERMICA IN CAMPUS TUDOR VLADIMIRESCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: campus studentesc TUDOR VLADIMIRESCU Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE RETEA TERMICA, MODULE TERMICE SI INSTALATII ELECTRICE AFERENTE MODULELOR TERMICE IN CAMPUS TUDOR VLADIMIRESCU in cadrul proiectului Reabilitarea si Modernizarea Campusului TUDOR VLADIMIRESCU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
45232140-5-Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
45232142-9-Lucrari de constructii de statii de transfer termic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
- lucrarile de instalatii necesare pentru montarea unei retelei termice cu conducte preizolate- substatii termice (module termice) ce vor fi amplasate la obiective din cadrul Campusului Universitar;
- instalatii electrice aferente modulelor termice
Valoarea estimata fara TVA: 7, 351, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoare garantie de participare (lei)= 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fonduri structurale-Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 32. Fonduri ale Univeristatii Tehnice Gheorghe Asachi Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie cu lider desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.1.1. Declaratia de eligibilitate Formularul 12A.5.1.2. Cazier fiscal5.1.3. Declaratie privind neincadrarea in prevevederile art. 181 din ordonanta Formularul 12B.5.1.4. a) Certificat de atestare fiscala A.N.A.F.5.1.4. b) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale.5.2.1. a) Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.5.2.1. b) Anexa la certificatul de inregistrare, daca este cazul.5.2.2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.3.1. Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani. - Fomularul 75.3.2. Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente.5.3.3. Scrisoare de bonitate bancara sau Raport de audit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani. -- Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente(copie autentificata).-Scrisoare de bonitate bancara sau Raport de audit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.4.1. Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente. - copii ale contractelor si documentelor ce demonstreaza experienta similara Formularul 12 E5.4.2. a)Prezentarea unei declaratii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. - Formularul 12I5.4.2. b) Lista cu personalul implicat in derularea contractului Formularul 13, declaratia de disponibilitate, copii ale documentelor doveditoare (CV, diplome, atestate)
Autorizatie ISCIR pentru executia lucrarilor de montare si reparare conducte de apa fierbinte in conformitate cuPT C 10 -1/2003
Autorizatie ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de joasa tensiune 0, 4 kV5.4.6. Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent , ISO 14001sau echivalent, OSHAS 18001 sau echivalent5.4.7. Formularul privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente. - copii ale contractelor si documentelor ce demonstreaza experienta similara Formularul 12 E-efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. - Formularul 12I- Lista cu personalul implicat in derularea contractului Formularul 13 (CV, diplome, atestate)- Autorizatie ISCIR pentru executia lucrarilor de montare si reparare conducte de apa fierbinte in conformitate cuPT C 10 -1/2003-Autorizatie ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de joasa tensiune 0, 4 kV- cerificare ISO 9001, 14000, 18000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
perioada de timp (ani) pentru garantia acordatalucrarlor
20%
Descriere: fisa date cap. VII
3.
perioada de timp (ani) pentru garantia acordata modulelor termice(substatii termice)
15%
Descriere: fisa date cap. VII
4.
perioada de timp (zile) pentru durata de executie
15%
Descriere: fisa date cap. VII
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform fisa de date achizitie cap. IV.2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3503/128//20.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S51-075358din13.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2010 10:00
Locul: Sala Senatului Univ.Tehn. Gh. Asachi din Iasi, Str. Prof. Dr. Doc. D.Mang nr. 67, Imobil T, etai I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
salariati aiUniversitatii Tehnice Gheorghe Asachi din Iasisi repreyentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi Sectia comercialasi de contencios administrativ
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr 25, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T. "Gh. Asachi" Iasi, , Oficiul Juridic, pers. de contact: Cons. Jur. Mirela Troia
Adresa postala: Str. Prof. Dr. Doc. D. Mangeron, nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232278683, int. 2534, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer