Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie si proiectare detalii de executie (DDE) pentru Obiectivul de investitii Varianta de ocolire Cluj Est km 4+575-6+900 / Tronson I


Anunt de participare numarul 92684/31.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri ClujAdresa postala: str. Decebal nr.128., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii, Tel.0264-432434, In atentia: Dir. adj. ing. FODOR AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432446;432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie si proiectare detalii de executie (DDE) pentruObiectivul de investitii Varianta de ocolire Cluj Est km 4+575-6+900 / Tronson I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Varianta de ocolire Cluj Est la km 4+575-6+900 / Tronson I
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile necesare sunt lucrari de: terasamente, sisteme rutiere, ziduri de sprijin (consolidare cu minipiloti), parapeti, semnalizare si marcaje .Sectorul care se supune achizitiei face parte din sectorul I / Varianta Cluj Est pe care in timpul executiei lucrarilor contractate initial au aparut alunecari de teren de mare amploare a caror evolutie nu poate fi evaluata cu precizie la aceasta data, existand posibilitatea ca acestea sa evolueze.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
34922100-7-Marcaje rutiere (Rev.2)
45262212-0-Lucrari de consolidare a gropilor de fundatie (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat.
Valoarea estimata fara TVA: 86, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.02.2010 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 21.839, 41 lei.Garantia de buna executie a contractului este de 7% din valoarea atribuita. IMM-urile beneficiaza de reducere la 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare : Buget de stat.(H.G. nr. 733/24.06.2009)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere care se va legaliza conform OUG nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Acorduri de asociere.Angajament ferm -legalizat notarial. Formular tip din care sa reiasa ca candidatul, nu se afla in situatiile prevazute de art. 181din OUG34/2006. Declaratie pe propria raspundere. Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG34/2006.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman -eliberat de DGFPCFS si/sau tara in care este stabilit. Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate in ORC.Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF.Acorduri de subcontractare.Informatii privind orice litigiu curent sau petrecut in ultimii trei ani.Certificat de inmatriculare. Certificat / orc. Certificat emis de organisme din tara in care este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.bancare sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valab. la data deschiderii;Bilantul contabil pe anul 2008 ;Caziere fiscale, certificari;sau echivalent;Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o per.90 zile;Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice-legalizat notarial.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: 172.000.000lei, reprez. 40.727.410, 4945 euro (curs BNR 17.12.2009 ora 13:00, 1 euro=4.2232 lei).IMM-urile/ asociatile exclusive de IMM beneficiaza de 50 % reducere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat APDP pentru drumuri nationale, valabil la data deschiderii candidaturii.Certificat pentru studii, proiecte, executie lucrari in domeniul solicitat echivalent.O lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani.Nominalizarea responsabilului de lucrare(contract) 1 manager cu minimum 5ani experienta similara;Nominalizarea responsabilului tehnic cu executia 1 inginer responsabil tehnic cu executia lucrarilor, avand min.5 ani experienta in lucrari similare; Nominalizarea responsabilului cu , ,proiectarea DDE sau al carui angajament afost obtinut de catre candidat (daca este cazul). Atesta pentru activitatea de verificare proiecte.Nominalizarea responsabilului cucalitatea 1 inginer responsabil cu asigurarea. Situatia resurselor de care dispune candidatul si a celor care se vor aloca pentru contract .Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestorora/. Recomandare(Document constatator ) pentru contractele nominalizate ca experienta similara.Nota: 1. In cazul in care candidatul are calificativul , ,satisfacator sau , ,nesatisfacator acesta va fi exclus/respins din procedura.2.Certificat ISO 9001/2000 sau echiv. Certificat ISO 14001/2000 sau echiv. Certificat ISO 18001/2000 sau echiv. Cantitati minime de instalatii si autoutilaje solicitate: -instalatie de forat si turnat minipiloti d=250 mm minim = 7 buc
-autobasculante 30 t = 20-25 buc
-excavator pe senile 0.71-1.25 mc= 6 buc-excavator hydraulic draglina pe senile 1.2 mc= 2 buc-autogreder pana la 175 CP= 4 buc
- compactor autoprop.cu rulouri( valturi) paba la 12 TF= 5 buc
- compactor autoprop.cu rulouri( valturi) R8-14 =2 buc
- compactor static autoprop. pe pneuri 10, 1-16TF= 1 buc
-buldozer pe senile 81-180CP =5buc
-buldoexcavator =1 buc
-incarcator frontal pe senile =2 buc
-incarcator frontal pe pneuri pana la 2, 6-3, 9 mc= 1 buc
-statie de producere mixturi asf.cu product. 150-180 t/ora=1 buc
-repartizator finisor mixturi asphaltice =1 buc
-centrala de beton 8-20mc/ora =1 buc
-autobetoniere 5, 5 mc =2 buc
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similare este de43.000.000lei; reprez. 10.181.852, 63 euro (curs BNR 17.12.2009, 1 euro= 4, 2232 lei).Din care cerinte eliminatorii: a) Pentru proiectare: Autoritatea contractanta impune, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract si maxim 3(trei) contracte care au avut ca obiect proiectare drumuri si poduri , avand o valoare minima impusa de240.000, 00lei, reprezentand 56.828, 95 euro (curs BNR 17.12.2009 ora 13:00, 1 euro= 4, 2232 lei).b) Pentru consolidari cu minipiloti: Autoritatea contractanta impune, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract si maxim 3(trei) contracte care au avut ca obiect consolidari cu minipiloti, avand o valoare minima impusa de30.000.000, 00 lei, reprezentand 7.103.618, 11 euro (curs BNR 17.12.2009 ora 13:00, 1 euro= 4, 2232 lei).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
art.110 alin.(1) lit.b. din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata Ordinul nr.51/13.03.2009 ANRMAP coroboratcu art.113 alin.(1) si alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 99
Criteriu de selectie stabilit: exp.sim. pt. consolidari cu minipiloti(cod cpv45262212-0).Se va intocmi un clasament in fct.de val.exp.sim.in consolidari cu minipiloti.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 10:00
Locul: Sediul DRDP Cluj, str. Decebal nr. 128, sala Mare (et.2).
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si (1-3)persoane imputernicite de catre operatorul economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta organizeaza deschiderea candidaturii (18.01.2010).Autoritatea contractanta organizeaza deschiderea ofertei preliminare.Autoritatea contractanta organizeaza deschiderea ofertei finale.VALABILITATEA OFERTELOR ESTE DE 90 ZILE.Autoritatea contractanta va pune la dispozitie gratuit, oricarui operator economic care a inaintat o solicitarea in acest sens (scrisoare de interes) un exemplar din Documentatia de Atribuire. Operatorii economici care au accesat Documentatia de atribuire de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau Anuntul de Participare din SEAP de pe site-ul www.e-licitatie.ro si doresc sa participe la procedura vor transmite o Scrisoare de interes cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0264-3104641, Email: [email protected], Fax: 0264-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593866, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
max.10 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj).
Adresa postala: str.Decebal nr.128., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, Email: [email protected], Fax: 0264-432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer