Licitatie Publica - Lucrari de executie "Sistem integrat de management al deseurilor in jud. Timis-Depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela,jud. Timis"
Anunt de participare numarul 68603/13.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN, Tel.0256406425, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie "Sistem integrat de management al deseurilor in jud. Timis-Depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela, jud. Timis"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: extravilanul comunei Ghizela, in estul localitatii Sanovita, jud. Timis, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui nou depozit ecologic pentru deseuri menajere, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45213150-9-Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unui nou depozit ecologic pentru deseuri menajere, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.Ofertele vor fi depuse pentru intreaga cantitate de lucrari solicitata, nefiind acceptate oferte pentru parti din lucrare.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 625, 820EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 300.000 euro sau echivalent lei.Se constituie prin scrisoare de garantie bancara.Garantie de buna executie: 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al CJT si Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea-sub forma unui contract de asociere, conform documentatiei de atribuire.In cazul in care oferta comuna este castigatoare, sub forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Cazier fiscal;Certificat constatator ORC;Orice alte documente echivalente, conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii financiare autorizate, certificate prin audit;Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului (constructii);Previziuni ale fluxului de numerar pe 2008 si 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Soliditatea situatiei financiare-activitati profitabile pe termen lung;Lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare pentru asigurarea fluxului de numerar, de minim 3.000.000 euro;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (constructii) de cel putin 40.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Certificate de receptie;Resurse tehnice;Resurse umane;Certificat ISO 9001, 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent;Subcontractantii;Declaratie privind conditiile de munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract similar, care sa aiba ca obiect lucrari de constructie depozit ecologic de deseuri nepericuloase cu o valoare cel putin egala sau mai mare de 7.900.000 euro;Cel putin 3 contracte avand ca obiect constructie/extindere/reabilitare depozit ecologic/proiecte deseuri a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala sau mai mare decat 11.800.000 euro;Cel putin unul dintre cele 3 contracte sa fi inclus si lucrari de constructie pt statie de compostare si statie de sortare si lucrari conexe;2 certificate de receptie;Resurse tehnice-1 statie beton capac 40m3/h, 2 macara 25t, 4 grup electrogen 40 KVA, 2 autotransportator beton, 2 compactor picior de oaie, 3 buldozer 150CP, 2 buldo-excavator, 2 incarcator frontal, 5 autobasculanta 16t, 3 cilindru compactor, 1 autopompa beton 20m3/h, 2 seturi cofraje, 1 instalatie foraj mare adancimi, 1 sapaturi de santuri, 1 instalatie de foraj orizontal dirijat, 1 statie de preparare mixturi asfaltice, 1 finisor imbracaminte asfaltica, 1 autotransportator, 4 autocamioane transport marfa, 2 autocisterna stropitoare, statie autoriz pt prod betoane si mortare, sectie autoriz pt confectii metalice, laboratoare de incercari materiale, laborator incercare atestat gr.II, echipamente pt semnalizare lucrari, spatiu necesar pt materialele rezultate in urma excavarii;Resurse umane-1 coordonator proiect, 1 RTE, 1 CQ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Cel mai scazut-80;Restul: Pmin/P*80
2.
Perioada de garantie a lucrarii
10%
Descriere: Minim 60 luni.Cea mai mare-10.Restul: G/Gmax*10
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere: Acoperire cerinte-8;Plan control-1;Descriere-1
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S147-197680 din 31.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casierie sau ordin de plata in contul: RO78TREZ62121360250XXXXX, Trezoreria Timisoara, cod fiscal 4358029
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 11:00
Locul: CJT, Bd. Revolutiei 1989 nr.17, Timisoara, Sala Consilierilor-cam.310
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu din Fondul European de Dezvoltare Regionala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040/21/3104641, Email: [email protected], Fax: 0040/21/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - CJT
Adresa postala: Bd. Revolutiei 1989 nr. 17, camera 327-328, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0040/256/406425, Email: [email protected], Fax: 0040/256/406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 17:37