Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de extindere a cladirilor


Anunt de participare numarul 35737/11.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL TEHNIC, Tel.0241/521918, In atentia: SAVIN RADU, Email: [email protected], Fax: 0241/660473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/660473, In atentia: Sef serv aprov. Ec Isac Constanta, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/660473, In atentia: Sef serv aprov. Ec Isac Constanta, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de extindere a cladirilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de extindere a cladirilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de extindere a cladirilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 608, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUM GARANTIE DE PARTICIPARE: 52160lei - scrisoare de garantie bancara; ordin de plata cont: RO02TREZ2315005XXX000397;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE: Fondurile alocate de Ministerul Sanatatii ; Plata facturilor se va face prin Trez Mun Cta;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaofertantului, potrivit formularului anexat;( Original )
2.Declaratieprivindneincadrareain situatiileprevazute la art.181din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, potrivit formularului anexat;( Original )
3. Certificatconstatatorprivindindeplinireaobligatiilorexigibiledeplata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului si bugetul local, valabile pentru data deschiderii licitatiei ; - original saucopie legalizata .
4. Executantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorii specialisti, angajati cu contracte de munca, inregistrate la camera de munca, inainte de data lictatiei:
- manager de proiect autorizat ;
- manager al sistemului de management de mediu ;
5. Executantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii cinci ani a 1-2 contracte pentru lucrari similare, a caror valoare cumulata (maxim 2 contracte) sa depaseasca 2.000.000 lei (valoare contractata, inclusiv TVA)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) in constructii montaj sa fie de cel putin trei ori valoarea estimata a contractului petru fiecare an in parte, exemplifixcat cu bilant contabil ( original )
2. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (minim 3 recomandari); original. Recomandarea trebuie sa fie prezentatapentru produsele ce fac obiectul obiectul contractului.
3.Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, care au ca obiect produsele licitate.Prezentarea a cel putin doua contracte - Exemplificaricu contracte cu valoare de 1.000.000 lei fiecare. Contractele vor fi insotite de recomandari de la beneficiari, vizate de ISC. (in original sau copie legalizata).;4. Declaratieprivindefectivulmediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere ; original .Ofertantul va prezenta CV-ul si atestat din care sa rezulte calificari ale personalului de conducere propus pentru executia lucrarii si pentru responsabilul tehnic cu executia.
5. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului original
6. Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente; (copie)
Se solicita, ultimulbilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente (copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului).7. Certificat care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii conform standard SREN ISO 9001/2001 si management al mediului conform standard SREN ISO 14001/2005. Este exclusa prezentareade adeverinte care fac dovada ca implenetarea este in derulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, care au ca obiect produsele licitate.Prezentarea a cel putin doua contracte - Exemplificaricu contracte cu valoare de 1.000.000 lei fiecare. Contractele vor fi insotite de recomandari de la beneficiari, vizate de ISC. (in original sau copie legalizata).;4. Declaratieprivindefectivulmediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere ; original .Ofertantul va prezenta CV-ul si atestat din care sa rezulte calificari ale personalului de conducere propus pentru executia lucrarii si pentru responsabilul tehnic cu executia.
5. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului original
6. Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente; (copie)
Se solicita, ultimulbilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente (copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului).7. Certificat care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii conform standard SREN ISO 9001/2001 si management al mediului conform standard SREN ISO 14001/2005. Este exclusa prezentareade adeverinte care fac dovada ca implenetarea este in derulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA SE POATE OBTINE DE LA SERV APROVIZIONARE, IAR CONTRAVALOAREA ACESTEIA SE FACE IN NUMERAR LA CASIERIA SPITALULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT CARE A DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prezentul anunt anuleaza Anuntul de participare numarul 34405/01.10.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator; - solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul Tomis 145 , Localitatea: Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/503222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 20:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer