Licitatie Publica - Lucrari de extindere a instalatiei electrice si alimentare cu energie electrica a calculatoarelor din cladirea sediului I.P J. Mures
Anunt de participare numarul 31923/11.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas Nr.16, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Nicolae Cabulea, Tel.0265-202306, In atentia: BOIER IOAN CATALIN, Email: [email protected], Fax: 0265-311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de extindere a instalatiei electrice si alimentare cu energie electrica a calculatoarelor din cladirea sediului I.P J. Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str. Borsos Tamas Nr. 16, Targu-Mures, Jud. Mures, cod postal 540065
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea cu energie electricadin tabloul general pentru calculatoarelor prin circuite electrice separate de consumatorii generali.Refacerea instalatiei electrice interioare din cladirea IPJ Mures.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARII DE EXTINDERE INSTALATII ELECTRICE
Valoarea estimata fara TVA: 151, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.10.2007 pana la 28.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita garantie de participare in cuantum de 30.252, 21 lei si garantie de buna executie a contractului in procent de 5% din valoarea de executie a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va face de la bugetul de stat prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/20063. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar (certificat valabil la data deschiderii procedurii).
4. Certificat (certificate) privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar (certificat/certificate valabil(e) la data deschiderii procedurii).
5. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (conform anexei nr. 1 din O.U.G. nr. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii nr.346/2004)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleDeclaratie pe propria raspundere cu privire la cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) si profitul anual inregistrat in ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006).Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: ofertantul trebuie sa realizeze o medie a cifrei de afaceri globala egala sau mai mare cu 500.000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea pragului pentru medie a cifrei de afaceri globala egala cu 50%, adica 250.000 lei in conformitate cu Legea nr. 346/2004.Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2006 (bilantul contabil), inregistrat launitatea financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca cerinta minima realizarea unui profit pozitiv in ultimii 3 ani si a unei cifre medii anuale de afaceri cu o valoare mai mare sau egala cu de 3 x valoarea lucrarilor prezentata in oferta depusa (echivalentul in Euro corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru ziua premergatoare transmiterii invitatiei la participare, respectiv 3, 312 lei - 1 Euro la datade 11.09.2007).Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: ofertantul trebuie sa realizeze o medie a cifrei de afaceri globala egala sau mai mare cu 500.000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea pragului pentru medie a cifrei de afaceri globala egala cu 50%, adica 250.000 lei in conformitate cu Legea nr. 346/2004.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Certificat de buna executie (experienta similara) ofertantultrebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei in valoare de 151.250 lei.Certificatele de buna executie trebuie insotite de recomandarea din partea beneficiarului respectiv: - recomandarile din partea beneficiarilor trebuie sa cuprinda modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, daca pe parcursul executiei lucrarii au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrarii, cazuri de accidente tehnice care s-au produs din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, inclusiv contractele si procesele verbale de receptie aferente recomandarilor prezentate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dosar de prezentare a sistemului propriu de managemental calitatii lucrarilor;
- planul de control al calitatii (ISO 9001 sau echivalent), verificari, masurari si monitorizari, specific pentru lucrarea in care se vor prezenta, procedurile documentate (proceduri SMC si proceduri tehnice de executie) aplicabile la lucrare, masurarile si monitorizarile necesare, mijloacele de masurare si monitorizare utilizate si inregistrarile efectuate;
- informatii privind masurile de protectie a mediului (ISO 14001 sau echivalent) pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului .NOTA : - Planul calitatii pentru lucrare va fi obligatoriu semnat si stampilat de un responsabil tehnic cu executia atestat conform legii( atestat MEC) .- pentru aspectele de mediu identificate ca fiind semnificative in oferta, se va prezenta modul de solutionare.Copie a Certificatului de atestare si legitimatiei aferente ale specialistului atestat, caResponsabil tehnic cu executia, in conformitate cu prevederile Legii nr. 440/2002 privind aprobarea O.G. nr. 95/1999, Ordinelor Ministrului Economiei si Comertului nr. 323/2000, 88/2003 si 324/2005. Pentru indeplinirea acestei cerinte se vor respecta dispozitiile ordinului ANRE nr. 54/2005 cu completarile ulterioare .Copie a actului de abilitare (diploma, certificat, atestat, etc.), conform prevederilor legale, a persoanei fizice sau juridice cu responsabilitati in domeniul protectiei si securitatii muncii in conformitate cu dispozitiile ordinului ANRE nr. 54 / 2005 cu completarile ulterioare.Atestat emis deA.N.R.E. conform regulamentului pentru atestarea agentilor economici care protejeaza, executa, verifica si exploateze instalatii electrice din sistemul electroenergetic, revizia II cod ANRE 54.1.207.0.01.22/12/05 de tip B pentru executie de linii si posturi electrice cu tensiuni nominale 0, 4a20.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 10:00
Locul: Inspectoratul de Politie al Judetului Mures, Serviciul de Logistica, cu sediul in Mun. Targu-Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti ai acestora pe baza de delegatie si a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], ,Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 14:42