Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXTINDERE CORP NOU DE GRADINITA


Anunt de participare numarul 28538/17.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRADINITA NR. 38 BUCURESTI
Adresa postala: STR. ODOBESTI, NR. 1A, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030123, Romania, Punct(e) de contact: ANDREA NICOLETA MARIN, Tel.021/348.22.15, Email: [email protected], Fax: 021/348.22.15
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA SECTORULUI 3 DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR 34, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030964, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVATAMANT CULTURA, Tel.0213260427, In atentia: DIRECTOR GHEORGHE TARNA, Email: [email protected], Fax: 0213260427
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA SECTORULUI 3 DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR 34, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030964, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVATAMANT CULTURA, Tel.0213260427, In atentia: DIRECTOR GHEORGHE TARNA, Email: [email protected], Fax: 0213260427
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA SECTORULUI 3 - REGISTRATURA GENERALA
Adresa postala: STR PARFUMULUI NR 2-4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVATAMANT CULTURA, Tel.0213260427, In atentia: DIRECTOR GHEORGHE TARNA, Email: [email protected], Fax: 0213260427
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXTINDERE CORP NOU DE GRADINITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STR ODOBESTI NR. 1A, SECTOR 3, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
extindere corp nou cu destinatia de gradinita cu S+P+1 formata din 3 grupe, anexe, grupuri sanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: 1, 008, 403.36RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea isi rezerva dreptul de a opta pt achizit lucrari sim, conf art 122lit j din OUG34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
PT ETAPA I- SCRISOARE DE INTENTIE PRIVIND ACCESUL LA O SCRISOARE DE GARANTIE BANCARAPT ET A II-A - GARANTIA DE PARTICIPARE 20000 RON SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181, certificate de atestare fiscala original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii, certificat constatator original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data depunerii, certificat de inregistrare copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile la 31.12 2004, 2005, 2006 vizate si inregistrate de organele competente, cifra de afaceri in domeniul de activitate, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, 3600000 RON, fisa de informatii generala, experienta similara 302521 RON,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
resurse umane, informatii referitoare la subcontractanti, istoricul litigiilor, standarde de asigurare a calitatii, sistemul propriu al calitatii verificat si avizat de MLPTL, resurse tehnice, prezentarea certificatului de management de mediu, prezentarea certificatului de management de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
EXPERIENTA SIMILARA, CIFRA DE AFACERI, SISTEMUL PROPRIU AL CALITATII LUCRARILOR
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: cash - numai cu impunternicire si scrisoare de interes, incepand cu data de 20.08.2007, tel/fax0213260427
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2007 12:00
Locul: PRIMARIA SECTORULUI STR PARFUMULUI NR. 2-4, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatnti ai operatorilor economici sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPALIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTORULUI 3 DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR. 34, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030964, Romania, Tel.0213260427, Email: [email protected], Fax: 0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer