Licitatie Publica - Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa si canalizare, instalatii de pompare si reabilitare stradala in Municipiul Hunedoara ( Proiectare- SF,PT,DE + executie )
Anunt de participare numarul 92981/09.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MARIUS HADA, Tel.0254.716.322, Email: [email protected], Fax: 0254.716.087, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa si canalizare, instalatii de pompare si reabilitare stradala in Municipiul Hunedoara ( Proiectare- SF, PT, DE + executie )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 584, 763, 921RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 50
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa si canalizare, instalatii de pompare si reabilitare stradala in Municipiul Hunedoara ( Proiectare- SF, PT, DE + executie )
CPV lucrari 45000000-7, 45232150-8, 45232400-6, 45232424-0, 45233140-2, 45310000-3, 45317100-3
CPV servicii 71300000-1, 71322000-1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
71300000-1-Servicii de inginerie (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
Minim: Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa si canalizare, instalatii de pompare si reabilitare stradala in Municipiul Hunedoara, Reabilitare stradala si extindere retea de alimentare cu apa si canalizare pentru cca. 3 strazi din Municipiul Hunedoara avand o suprafata de 80.080 mp si o lungime de 11, 440 km (retea apa 11.440 ml, canalizare menajera 11.440 ml) si executie 1 instalatie de pompare (fantana artezieana), inclusiv proiectarea aferenta (SF+PT+DDE);
Maxim
Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa si canalizare, instalatii de pompare si reabilitare stradala in Municipiul Hunedoara, Reabilitare stradala si extindere retea de alimentare cu apa si canalizare pentru cca.178 strazi din Municipiul Hunedoara avand o suprafata de 543.498 mp si o lungime de 90, 583 km (retea apa 79.618 ml, canalizare menajera 76.348 ml) si executie 2 instalatii de pompare (fantani arteziene), inclusiv proiectarea aferenta (SF+PT+DDE);2.Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Minim: Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa si canalizare, instalatii de pompare si reabilitare stradala in Municipiul Hunedoara Reabilitare stradala si extindere retea de alimentare cu apa si canalizare pentru cca. 1 strada din Municipiul Hunedoara avand o suprafata de 250 mp si o lungime de 50 ml (retea apa 50 ml).Maxim
Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa si canalizare, instalatii de pompare si reabilitare stradala in Municipiul Hunedoara, Reabilitare stradala si extindere retea de alimentare cu apa si canalizare pentru cca. 3 strazi din Municipiul Hunedoara avand o suprafata de 80.080 mp si o lungime de 11, 440 km (retea apa 11.440 ml, canalizare menajera 11.440 ml) si executie 1 instalatie de pompare (fantana arteziana), inclusiv proiectarea aferenta (SF+PT+DDE).
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 342625 lei
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 81901184 lei
Valoarea estimata fara TVA: 584, 763, 921RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.03.2010 pana la 21.03.2014
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si alte surse de finantare legal constituite, cum ar fi: de la bugetul de stat, prin imprumuturi, etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
- Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice
- Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008 formular 3;
2.Bilanturile contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente;
3.Ultima balanta de verificare
4.Declaratii privind cifra deafaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 150.000.000 lei, fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.ista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani si a Listei privind prinicipalele servicii prestate in ultimii 3 ani - formularele nr. 4 si nr. 5.2.dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de lucrari si in ultimii 3 ani servicii similare, valoare cumulata:
1 contract pentru reabilitare/modernizare retea stradala cu o valoare de minim 40.000.000 Lei , fara TVA;1 contract de executie/extindere retea apa si canal cu o valoare de minim 3.000.000 Lei, fara TVA;
1 contract de executie instalatii de pompare (fantani arteziene) cu un volum de minim 300 mc;
1 contract de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice cu o valoare de minim 1.000.000 Lei, fara TVA.
3.Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice Formularul nr. 6, nivel minim de echipamente:
Pentru proiectare:
Plotter 1 buc.;
Statie totala 1 buc.
Statie topo 1 buc..Pentru executie:
Statie de asfalt de minimum 140 t (autorizatie de functionare);
Statie de betoane (autorizatie de functionare);
Echipament pentru sapaturi, taluze si fundatii 2 buc.;
Cilindri pe pneuri pentru imbracaminte rutiera 1 buc.;
Autogudronator 2 buc.;
Autobasculante > 16 to 20 buc.;
Finisor pentru asternerea asfaltului 2 buc.;
Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera 2 buc.;
Masina de frezat imbracaminte asfaltica 2 buc.4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pentru beton) sau sa prezinte un contract de prestari servicii in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator.5.Operatorul economic trebuie sa detina atestat pentru proiectare, executie, verificare si exploatare instalatii electrice din sistemul energetic emis de Autoritatea Naionala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere: Criteriul enuntat descris in fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
62642/31/12/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2010 12:00
Locul: Primaria municipiului Hunedoara, str. Libertatii nr. 17, Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 3104641, Fax: 021 -3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0258-810289, Fax: 0258-810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Intern Specializat in Achizitii Publice
Adresa postala: str. Libertatii nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Tel.0254-716322, Fax: 0254-716087
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2010 11:36