Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de extindere si securizare retea de calculatoare


Anunt de participare (utilitati) numarul 60030/31.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: responsabil contract, Tel.+4 (021) 203 82 56, In atentia: Maria VATAMANU, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 316 98 04, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SNN S.A. - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei Nr. 1, Pavilion 2, Serviciul Procurare, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu POPESCU, Tel.0241 801 841, In atentia: Tiberiu POPESCU, Email: [email protected], Fax: 0241 236 006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de extindere si securizare retea de calculatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CNE Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de extindere si securizare retea de calculatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45314320-0 - Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei descriptive
Valoarea estimata fara TVA: 28, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului -emis cu max 30 zile inainte de data limita de depunere a propunerilor de oferte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta ultimul bilant contabil anual. Autoritatea contractanta poate descalifica orice candidat daca lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala, calculate conform bilantului contabil prezentat, sunt sub 100% respectiv 30%.
2. Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
3. Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani.
Se accepta candidati care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate minim 30.000.000 lei. Pentru sustinerea declaratiei, autoritatea contractanta poate solicita prezentarea listei contractelor insotita de recomandari de la beneficiari / clienti. Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine:
- valoarea contractului
- obiectul contractului
- codul CPV
- perioada de derulare
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale
4. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara a candidatului, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform Documentatiei Descriptive:
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (min 3)
2. Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru executia lucrarilor.
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate inclusiv responsabilii tehnici cu executia
4. Informatii privind personalul propus pentru executia lucrarilor.
5. Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani.
6. Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea candidatului pentru executia lucrarillor. Se vor prezenta copii dupa autorizatii in vigoare la data depunerii propunerilor de oferte - conform Documentatiei Descriptive: autorizatii CNCAN, atestat ANRE, INSEMEX, ISO 9001, respectare standarde: Normativ RENEL, standard ANSI EIA/TIA 568B, EN 50173-1.
7. Declaratia de conformitate.
8. Informatii privind masurile de protectia mediului9. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea tehnica si / sau profesionala cu detalierea resurselor tehnice si / sau profesionale pe care le va pune la dispozitia candidatului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
80%
Descriere:
2.
Termen de executie (min. 18 - max 24 luni)
10%
Descriere:
3.
Termen de garantie a lucrarii (min. 36 luni pt echipamente si min. 10 ani cablare retea interna)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD23032
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2008 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2008 13:00
Locul: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA SA, Str. Polona nr. 65 Bucuresti, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine printr-o solicitare scrisa - ce va contine si adresa de e-mail ce poate fi utilizata pentru transmiterea Documentatiei - de la sediul autoritatii contractante din: Bucuresti, Str. Polona nr. 65, persoana de contact M. Vatamanu, Tel 021 / 203.82.56 sau Cernavoda, Jud. Constanta, Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 2, Camera P37, Persoana de contact T. Popescu, Tel. 0241 / 801841.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel.021 203 82 32, Fax: 021 316 94 00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2008 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer