Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de extindere sistem de colectare, transport si epurare a apelor uzate in zona turistica Garana-Brebu Nou


Anunt de participare numarul 92321/17.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BREBU NOU (PRIMARIA COMUNEI BREBU NOU)
Adresa postala: Localitatea: Brebu Nou, Sat Garana , nr. 66, jud. Caras-Severin, ,Localitatea: Brebu Nou, Cod postal: 327051, Romania, Punct(e) de contact: Karol Rank, Tel.0374 010988, Email: [email protected], Fax: 0758 710009, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de extindere sistem de colectare, transport si epurare a apelor uzate in zona turistica Garana-Brebu Nou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - Com. Brebu Nou, Jud. Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere sistem de colectare, transport si epurare a apelor uzate in zona turistica Garana-Brebu Nou-
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere sistem de colectare, transport si epurare a apelor uzate in zona turistica Garana-Brebu Nou"- conform caietelor de sarcini
- Pregatirea terenului - 848, 37 Euro- Reteaua de canalizare - 527.697, 00 Euro
- Statia de epurare - 297.982, 00 Euro- Asigurarea utilitatilor - 13.757, 32 Euro
- Organizare de santier - 10.336, 28 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 850, 620.97EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 36.000, 0 lei echiv. 8379, 5 EURO Curs BNR la data 16.11.2009 :1 Euro = 4, 2962 Leigarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene, Bugetul local, Bugetul Guvernului Romaniei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - conform OUG34 din 2006 cu modificarile si comletarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Deci. privind eligibilitatea -Formular 12 A-
- Deci.privind neincadrarea in prev. art. 181 - Formular 12 B
- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular12 C
- Certif. Constat, pt. indeplinirea oblig, exigibile de plata a impoz. si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale I- original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii. Ptr. persoane juridice /fizice straine doc. care atesta lipsa datoriilor catre bugetul de stat in tara de origine in orig. sau copie legalizata, insotite de trad. legal, in limba romana facuta de o pers. autoriz.
-Copie dupa (CUI)
- Certificat Constatator ORC- original.-Ptr. pers. fizice romane se solicita autoriz. de functionare si orice alt doc. edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
- Ptr. persoane juridice /fizice straine se solicita doc. edificatoare care sa dov. o forma de inreg. ca pers. jur. sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional, in conf. cu prev. legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Doc. trebuie sa dovedeasca ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate lucrari de tipul celor supuse ofertarii.
Doc. vor fi prez. in orig. sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legal, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte obligatorii:
- Informatii generale conform modelului anexat in sectiunea III- Formular 1
- Bilantul contabil din anul , 2006, 2007, 2008 vizatsi inregistrat de organele competente-copie.Pentru persoanele juridice straine, se solicita situatia financiara, inregistrata la organele competentein tara respectiva, pentru perioada2006, 2007, 2008-Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani: Valoarea minima impusa este de 900.000, 0 euroCifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri :2006:1 Euro =3, 5245 lei2007:1 Euro = 3, 3373lei2008:1 Euro = 3, 6827 lei
In cazul in care candidatul / ofertantul isi
demonstreaza capacitatea economico - financiara
invocand si sustinerea acordata de catreo alta
persoana , atunci acesta are obligatia de a dovedi
sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui
angajament ferm (instrument juridic) al persoanei respective, princare acestaconfirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate si va trebui sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Persoanacare asigura sustinerea financiara nu trebuie
sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire si va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/ 2006 Formular 12A
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte obligatorii:
- Decl. priv. lista principalelor luc. exec. in ultimii 5 ani- Form. 12 F-Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 5 ani, a min doua contracte (Formular Experienta similara Formular 2) care au avut ca obiect executarea unor lucrarisimilarePentru acestease vor prezenta-Min 2 contracte incheiate, similare (realizare lucrari hidroedilitare)-copie
-proceseleverbale de receptie la terminarea lucrarilor (pentru dovedirea incheierii cu succes a lucrarilor )- copie
-Recomandari, pentru cele doua contracte - Formular3B;
Asigurarea calitatii lucrarilor
Se solicita doc. emise de organ. acreditate in termenul de valabilitate mentionat de emitent
-Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor al societatii
-Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHS AS 18001 sau echivalenteInf. priv.pers. angajat Pers.l ce va fi angajat in proiect -Formular nr. 4.
- Curriculum Vitae personalului ce trebuie angajat in contract, -Formular nr.5
Pers.ce va fi angajat in proiect va fi format din:
- 1 ing. absolv.al Fac. de Constructii , cu minim 5 ani vechime in exec. in relatie de munca legala, cu antreprenorul- coordonator de lucrare
- 1 RTE cu doc.de atestare valide pe domeniul hidroedilitar, si relatie de munca legala, cu antreprenorul
Pentru expertii cheie se va prezenta:
-C.V.
-diploma studii- copie
-atestat-copie pentru RTE-carte de munca -copie(primele pagini si paginele relevante pentru conditiile impuse) sau contract de munca vizat de ITM.
Informatii privind dotarea cu utilaje pentru lucrare-Formularul 12H
Informatii privind subcontractantii/asociatii: conform fisei de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.04.01.04.01.69
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 12:00
Locul: Consiliul Local Brebu Nou, Localitatea: Brebu Nou, Sat Garana , nr. 66, jud. Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada platii garantiei de participare si imputernicirea scrisa, pentru persoanele desemnate sa participe la active. de deschidere a ofertelor si o copie a C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Pr. RO 2006/018-147.04.01.04.01.69Extindere sistem de colectare, transport si epurare a apelor uzate in zona turistica Garana-Brebu Nou Progr. Phare 2006 CES.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor constestatii
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 /3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Brebu Nou,
Adresa postala: Consiliul Local Brebu Nou, Adresa: Localitatea: Brebu Nou, Sat Garana , nr. 66, jud. Caras-Severin, Localitatea: Brebu Nou, Cod postal: 327051, Romania, Tel.0374 010988, Fax: 0758 710009
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2009 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer