Licitatie Publica - Lucrari de finisare , instalatii termice, electrice, sanitare si lucrari de constructii
Anunt de participare numarul 57570/04.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RADOVAN (PRIMARIA RADOVAN)
Adresa postala: COMUNA RADOVAN STR. CALAFATULUI NR.42, Localitatea: Radovan, Cod postal: 207485, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Radovan, jud. Dolj, Tel.0251359223, In atentia: GELU SURUGIU, Email: [email protected], Fax: 0251359223, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de finisare , instalatii termice, electrice, sanitare si lucrari de constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Radovan, jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lurari de finisare, instaatii termice, electrice, sanitare si lucrari de constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de finisare, instalatii termice, electrice, sanitare, lucrari de constructii
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificate privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local, certificat de inregstrare emis de oficiul registruluicomertului, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, fisa de informatii generale. documentele vor fi prezentate in original si in copie semnata si stampilata valabila la data depunerii. Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant inregistrat (copie semnata si stampilata pe fiecare pagina), fisa privind informatiile financiare (oiginal), exercitiul financiar pozitiv, cifra de afaceri pe ultimii trei ani(2005-2007). Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lipsa principalelor lucrari pe ultimii 5 ani (original), declaratie privind personalul angajat(original), declaratie privnd personalul tehnic de specialitate (original), decaratie echipamente tehnice si utilaje (original) fisa experienta similara( original), certificat ISO 9001 sau adeverinta in curs de acreditare in constructii si lucrari de instalatii (copie). Lipsa unui document atrage descalificarea candidatului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
situatia economico- financiara, capacitatea tehnica si/sau profesionala
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 08:30
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria Primariei com. Radovan, jud. Dolj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei Radovan. jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau reprezentanti autorizati.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiluil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Radovan
Adresa postala: com. RAdovan, jud. Dolj, ,Localitatea: Radovan, Cod postal: 207485, Romania, Tel.0251359223, Email: [email protected], Fax: 0251359223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 12:13