Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de finisare, de instalatii,de acoperire si alte lucrari speciale de constructii


Anunt de participare numarul 7544/29.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Scolilor Sector 6
Adresa postala: Str. Fabricii nr. 22, Sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060824, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Daniela Dumitru, Tel.4305143, In atentia: Eugenia Daniela Dumitru, Email: [email protected], Fax: 4305144
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Administratia Scolilor Sector 6 - (dupa selectia candidatilor)
Adresa postala: Str. Fabricii nr. 22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060824, Romania, Tel.430.51.43, In atentia: Daniela Dumitru, Email: [email protected], Fax: 430.51.44
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu descentralizat al Consiliului Local Sector 6
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de finisare, de instalatii, de acoperire si alte lucrari speciale de constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Unitati de invatamant din sectorul 6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de finisare, de instalatii, de acoperire si alte lucrari speciale de constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, credite si alte surse de venit
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante. Certificatul trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data de 10.04.2007, in original.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial. Certificatul trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data de 10.04.2007 si sa fie prezentat in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil - ultimul vizat(copie, fiecare pagina semnata si stampilata)
Fisa privind informatiile financiare, (original) solvabilitate, lichiditate, profit, cifra de afaceri
Fisa de informatii generale, (original)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Executiile de lucrari din ultimii 5 ani
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, CV-uri, copii diplome
Fisa de experienta similara, copie dupa contract, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii
Documente de certificare a sistemului calitatii
Declaratie privind echipamentele tehnice si utilaje
Informatii privind subcontractantii, fisa informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertant a cel putin unui contract de lucrari asupra constructiilorcu o valoare finala de cel putin 300.000 lei (fara TVA) Sa aiba ISO 9001 sau adeverinta ca sunt in curs de obtinere a acreditarii ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Mansardarile unitatilor de invatamant trebuiesc finalizate pana la data de 01.09.2007. Adoptand procedura neaccelerata s-ar depasi termenul si ar duce la intarzierea inceperii anului de invatamant.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 0
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2007 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia de atribuire va fi inaintata catre candidatii selectati cf. art. 88 alin 2, din OUG 34.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 12:00
Locul: dupa etapa de selectie a candidatilor din data de 10.04.07, laAdministratia Scolilor Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Soluionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Resurse Umane al Administratiei Scolilor Sector 6
Adresa postala: Administratia Scolilor Sector 6, codul fiscal: 14314666, cu sediul in Strada Fabricii, Nr. 22, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060824, Romania, Tel.430.51.43, Email: [email protected], Fax: 430.51.44
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2007 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer