Licitatie Publica - lucrari de finisare, instalatii electrice, sanitare si alte lucrari de constructii-scoala nr.192
Anunt de participare numarul 9082/05.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ADMINISTRATIE PENTRU INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR SECTOR 1
Adresa postala: Bd. Nicolae Caranfil nr. 24; Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014143, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Paraschiv, Tel.021-233.37.92, Email: [email protected], Fax: 021.233.37.91, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de finisare, instalatii electrice, sanitare si alte lucrari de constructii-scoala nr.192
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str.munteniei, nr.28
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 30 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de finisare, instalatii electrice, sanitare si alte lucrari de constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de finisare, instalatii electrice, sanitare si alte lucrari de constructii
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 7 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate si privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificate privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local
Certificat de inregistrare si constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiFisa de informatii generaleDocumentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si valabile la data deschiderii.Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant inregistrat(copiesemnata si stampilata pe fiecare pagina)Fisa privin informatiile financiare(original)-exercitiu financiar pozitivCifrade afaceri pe ultimii 3 ani(2004-2006)
Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exercitiu financiar pozitivCifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalele lucrari din ultimii 5 ani-original
Declaratie: privind personalul angajat, tehnic de specialitate, echipamentele tehnice si utilaje-original
Fisa de experienta similara-original
Certificat ISO 9001 in constructii si lucrari de instalatii-copie
Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similaraCertificat ISO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Este imposibil de respectat termenele licitatiilor fara ca acestea sa nu afecteze grav si ireversibil procesul de invatamant care isi va incepe activitatea la 01.09.2007
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 0
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2007 11:30
Locul: DAIPstr. N. Caramfil, nr, 24, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos , nr 6 , sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul Juridic DAIP sector 1
Adresa postala: str.N.Caramfil, nr.24, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 014143, Romania, Tel.2333792, Fax: 2333791
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2007 02:20