Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de hidroizolatii, reparatii SAA Scrovistea


Anunt de participare numarul 66504/15.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Loreta Liliana Licht, Tel.0212080414, Email: [email protected], Fax: 0212080403
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos Bucuresti-Ploiesti, km. 32, jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: SAA Scrovistea, Tel.021.313.31.94, In atentia: Mihai Dragu, Fax: 021.313.63.93
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos Bucuresti-Ploiesti, km. 32, jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: SAA Scrovistea, Tel.021.313.31.94, In atentia: Mihai Dragu, Fax: 021.313.63.93
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos Bucuresti-Ploiesti, km. 32, jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: SAA Scrovistea, Tel.021.313.31.94, In atentia: Mihai Dragu, Fax: 021.313.63.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de hidroizolatii, reparatii SAA Scrovistea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Complex Hotel - Palat Snagov, comuna Snagov, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de refacere acoperis, refracere hidroizolatie terase, refacere zugraveli intrados terasa la Centrul de Conferinte Hotel Snagov si refacere hidroizolatie tarasa la Palat Snagov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
45261910-6-Reparare de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de refacere acoperis, refacere hidroizolatie terase, refacere zugraveli intrados terase. Cantitatile de lucrari sunt specificate in antemasuratorile anexate, parte integranta din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 820, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii ale R.A. A.P.P.S.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, Declaratie art. 181, Declaratie participant la procedura, Certificat constatator Registrul Comertului, Certificat de inregistrare fiscala, Cazier fiscal la data de 31.08.2008, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare dpdv profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 30.06.2008, Fisa informatii generale, certificate fiscale plata taxelor si impozitelor la 31.08.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minima 3000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare din ultimii 3 ani, 3 recomandari beneficiari, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata - esalonat pe baza sit. lucrari real exec. si insusite de beneficiar. OP in termen de 5 zile de la primirea documentelor de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 11:00
Locul: SAA Scrovistea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de depunere a contestatiilor - 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SAA Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti Km 32 jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Tel.021.313.31.94, Fax: 021.313.63.93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2008 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer