Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE IMBRACAMINTI ASFALTICE (COVOARE) pe drumurile nationale situate pe raza D.R.D.P. Cluj S.D.N. ALBA-DN 75 (35+000-39+500)


Anunt de participare numarul 84289/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala Drumuri si Poduri Cluj (D.R.D.P. CLUJ) STR. DECEBAL NR. 128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Achizitii, Tel.0264-432434;432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264-432434;432552, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE IMBRACAMINTI ASFALTICE (COVOARE)pe drumurile nationale situate pe raza D.R.D.P. Cluj S.D.N. ALBA-DN 75 (35+000-39+500)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SDN ALBA -DN 75 (KM 35+000-39+500)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE IMBRACAMINTI ASFALTICE (COVOARE)pe drumurile nationale situate pe raza D.R.D.P. Cluj S.D.N. ALBA-DN 75 (35+000-39+500)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet I- SDN Alba DN 75 ( KM 35+000-39+500)= 4, 500 KM
Valoarea estimata fara TVA: 2, 183, 940.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 21.839, 41 lei constituita prin SGB in original. Garantie de buna executie 7% din pretul contractului.IMM urile beneficiaza de 50% reducere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut BIRD - fonduri SWAP + COFINANTARE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere care sa va legaliza conform O.U.G. 34/2006. In cazul unui joint-venture (parteneriat) o declaratie de parteneriat semnata de toti membrii, va fi transmisa impreuna cu oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant; Acorduri de asociere, contracte intre asociati, asociati si subcontractanti (daca este cazul); Angajament ferm legalizat notarial (art.II, pct.25 din OUG 19/2009); (daca este cazul); Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat sau subcontractantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006; Declaratie privind eligibilitatea pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant; Certificat de inmatriculare;certificat / ORC;Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de D.G.F.P.C.F.S.(buget consolidat) - valabil la data depunerii ofertei;Certificat privind plata impozitelor si taxele - valabil la data depunerii ofertei;Certificat de inregistrare in scop de T.V.A. - valabil la data depunerii ofertei; Certificat de inmatriculare ; certificat / ORC.Certificate emise de organisme din tara unde ofertantul este rezident.Declaratie ca ofertantul nu este asociat si nici n-a fost asociat in trecut, direct sau indirect, cu consultantul sau orice alta entitate care a elaborat proiectul tehnic, specificatiile tehnice sau alte documente pt proiect sau care a fost propus Manager de Proiect pt Contract.Certificat A.P.D.P. pentru drumurile nationale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, precum si urmatoarele documente: Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii de la toate bancile cu care lucreaza ofertantul;Bilantul contabil pe anul 2007, 2008 unde - Profitul sa fie pozitiv;Caziere fiscale, certificari ; sau echivalent;Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului;Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice(daca este cazul)-legalizat notarial.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :4.367.881, 22lei, reprezentand 1.037.600, 06 euro euro .( curs BNR 05.08.2009 ora 13:00, 1 euro=4, 2096 lei) ; IMM-urile beneficiaza, de reducere la 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta in executarea de lucrari similare;
- Informatii privind dotarea tehnica;
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate.
CERTIFICAT CONSTATATORDIN PARTEA D.R.D.P. CLUJ din ultimii 2 ani pentru ofertantii care au desfasurat activitati similare pe raza D.R.D.P. CLUJ.
Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2000; sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2001 sau sistemul comunitar de management ecologic si Audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde Europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele Europene sau internationale privind certificarea sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
Certificat ISO 18001/2001 privind implementarea si mentinerea unui sistem de instruire pe linie de securitate si sanatate in munca in conformitate cu Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, Normelor metodologice de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1425/2006 si H.G. nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere temporare si mobile; sau
Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene;sau Declaratie pe proprie raspundere ca va lua toate masurile necesare pentru respectarea cerintelor de SSM pe santierele temporare si mobile si ca la intocmirea ofertelor a tinut cont de costurile acestei activitati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experientei similare pe PachetI: 1.091.970, 305 lei, reprezentand: 259.400, 02 euro;Resurse tehnice: Trusa minima solicitata pe pachet: Instalatie de preparat asfalt la cald min 100 to/h =1 buc, Tanc de bitum 20-30 to=1 buc, Incarcator frontal=2 buc, Perie mecanica=1 buc, Freza pentru asfalt=1 buc, Autogudronator 3500-3600 L=1 buc, Repartizator finisor de mixtura=1 buc, Cilindru compactor pe pneuri R 8-14 de 14 Tf=2 buc, Taietor de rosturi=1 buc, Autobasculanta=6 buc, Trusa pentru marcaje longitudinale si transversale=1 trusa, Autocisterna cu dispozitiv de stropire=1 buc, Resurse umane-Nominalizarea responsabilul de contract si a persoanelor implicate direct in asigurarea controlului calitatii dupa cum urmeaza: - responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executataresponsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (Manager de Contract cu RTE, Sef de santier, Inginer constructii= experienta in munca 5 ani si experienta pe post minim.3 ani)CV-urile personalului de conducere si a responsabililor tehnici.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 10:00
Locul: Sediul DRDP CLUJ STR. DECEBAL NR. 128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, observatori si max. cel mult 3 pers./ofertant si care vor prezenta imputernicirea si copie dupa C.I./B.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va pune la dispozitie gratuit, oricarui operator economic care a inaintat o solicitarea in acest sens (scrisoare de interes) un exemplar din Documentatia de Atribuire. Operatorii economici care au accesat Documentatia de atribuire de pe site-ul www.drdpcluj.ro sau Anuntul de Participare din SEAP de pe site-ul www.e-licitatie.ro si doresc sa participe la procedura vor transmite o Scrisoare de interes cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact.A. Conform art.11. alin. 4 / HG nr.925/2006 actualizata, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal , prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea se solicita Formular V si Anexa 1/ Form.V.B. Daca ofertantul nu uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin (4) /H.G. nr. 925/2006 modificata, va prezenta documentele prevazute la cap.V.Durata contractului este de 12 luni, iar durata de executiei a lucrarilor este de 3 luni incepand de la primirea Ordinului de incepere a lucrarilor in interiorul termenului de 12 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC).
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Email: [email protected], Fax: 0264.59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. - S.A. - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, Email: [email protected], Fax: 0264-432350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer