Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de impadurire a terenurilor agricole degradate din jud. Tulcea, situate pe teritoriul comunelor Beidaud, Mahmudia si Turcoaia


Anunt de participare numarul 96389/18.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Cubanita Ilona, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de impadurire a terenurilor agricole degradate din jud. Tulcea, situate pe teritoriul comunelor Beidaud, Mahmudia si Turcoaia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Beidaud, judetul Tulcea LOTUL 1
Comuna Mahmudia, judetul Tulcea LOTUL 2
Comuna Turcoaia, judetul Tulcea LOTUL 3
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de impadurire a terenurilor agricole degradate din jud. Tulcea, situate pe teritoriul comunelor Beidaud, Mahmudia si Turcoaia din cadrul Programului de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de impadurire a terenurilor agricole degradate din jud. Tulcea, situate pe teritoriul comunei Beidaud - LOTUL 1
Lucrari de impadurire a terenurilor agricole degradate din jud. Tulcea, situate pe teritoriul comunei Mahmudia - LOTUL 2
Lucrari de impadurire a terenurilor agricole degradate din jud. Tulcea, situate pe teritoriul comunei Turcoaia - LOTUL 3
Valoarea estimata fara TVA: 2, 671, 951RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari noi similare cf art. 122, lit. j din OUG nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de: 14700 lei, pentru LOTUL 1, 13.000 lei, pentru LOTUL 2, 12.000 lei, pentru LOTUL 3.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea in lei a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- credit de angajament pe 5 ani- fonduri de la bugetul propriu prin transfer de la Ministerul Mediului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. situatia personala a operatorului economic-Formularul nr. 1, Decl. priv. calitatea de participant la procedura-Formularul 12C, Certificat de Atestare fiscala eliberat de ANAF privind achitarea catre bugetul statului a obligatiilor de plata, valabil la data depunerii ofertelor, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale privind achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, valabil la data depunerii ofertelor, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare la ORC, Cazier judiciar pentru administrator si imputernicit,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009; Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: bilanturile contabile din ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna ) pe ultimii 3 ani trebuie sa fie: Lotul 1 de cel putin900.000 leiLotul 2 de cel putin900.000 leiLotul 3 de cel putin700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta CERTIFICAT DE ATESTARE emis de M.A.P.D.R. in baza Ordinului ministrului M.A.P.D.R. nr. 88/2006, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular nr. 5, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. (Formular nr. 3), Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat-Formularele nr. 4 si 7, CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani o lucrare sau cel mult doua lucrari de aceeasi natura si complexitate ca si lucrarea supusa acestei proceduri de achizitie a carei valoare sau, dupa caz, valoare cumulata sa nu fie mai mica de: cel putin 700000, fara TVA, pentru LOTUL 1;cel putin 750000 lei, fara TVA, pentru LOTUL 2;cel putin580000 lei, fara TVA, pentru LOTUL 3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii nr. 20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241606591, Email: [email protected], Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea - Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960, Email: [email protected], Fax: 0240513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2010 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer