Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de impadurire a terenurilor, halda interioara - EC Pesteana, sector Pesteana Nord, S= 11,23 ha, proiectare si executie lucrari


Anunt de participare (utilitati) numarul 118883/06.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia:  ing. Ovidiu Popescu, Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala sub autoritatea M.E.C.M.A.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de impadurire a terenurilor, halda interioara - EC Pesteana, sector Pesteana Nord, S= 11, 23 ha, proiectare si executie lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Halda de steril- sector Pesteana Nord, Exploatarea de Cariera Pesteana
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa proiectul si lucrarile de amenajare, refertilizare si impadurire pe o suprafata de 11, 23 ha de-a lungul a 5 ani, cu control anual al impaduririlor si asigurarea pazei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11, 23 ha de impadurit.
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2011 pana la 15.06.2016
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2.250 lei, conf art.86 din HG 925/2006; garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse proprii. Modalitati de plata: modalitati legale de plata in functie de disponibilitati in termen de pana la 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se vor prezenta declaratii pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180-181 din OUG 34/2006;
-declaratie privind participarea cu oferta independenta conf Ordin 314/2010;
-declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 din OUG 34/2006;
-persoanele juridice romane vor prezenta certificat constatator si certificat de inregistrare emise de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala;
-persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident;
-documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata in limba romana;
-autorizare conform ordin 676/2004 emis de ministerul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale;
-autorizare conform ordin 88/2006 emis de ministerul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul financiar-contabil la 31-12-2010, inregistrat si semnat de directia finantelor publice;
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala cu cel putin 300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale;
-informatii privind subcontractantii;
-experienta similara: in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de lucrari identice sau similare celor ofertate, valoarea pentru experienta similara: 100.000 lei;
-principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani;
-recomandari;
-informatii privind personalul tehnic-resurse umane;
-informatii privind capacitatea tehnica-resurse tehnice;
-certificarea sistemului calitatii;
-certificarea implementarii sistemului calitatii pentru mediu'
-certificarea implementarii sistemului de sanatate si securitate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi, cu pas de licitare de 1%.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
21730
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2011 10:00
Locul: Sediul S.N.L.O. S.A. Targu-Jiu, Departament Achizitii Publice, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentatii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al Societatii Nationale a LignituluiI Oltenia SA Targu-Jiu
Adresa postala:  str.Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea:  Targu-Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0374171177, Fax:  0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2011 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer