Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE IMPLEMENTARE A CERINTELOR SCHENGHEN PENTRU CONTROLUL IN PUNCTELE DE TERESTRE DE TRECERE A FRONTIEREI CU TARILE NON-UE PENTRU STATII CF DE PE RAZA SUCURSALEI REGIONALE CF CLUJ ? STATIA CF HALMEU


Anunt de participare (utilitati) numarul 111674/19.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Punct(e) de contact:  Reghina Chit, Tel. 0264/598869, Email:  [email protected], Fax:  0264/598869, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI DE IMPLEMENTARE A CERINTELOR SCHENGHEN PENTRU CONTROLUL IN PUNCTELE DE TERESTRE DE TRECERE A FRONTIEREI CU TARILE NON-UE PENTRU STATII CF DE PE RAZA SUCURSALEI REGIONALE CF CLUJ ? STATIA CF HALMEU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Statia CF Halmeu
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de implementare a cerintelor Schengen in punctele de trecere a frontierei - statia CF Halmeu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
45213320-2-Lucrari de constructii de cladiri pentru transportul feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executie lucrari de implementare a cerintelor Schengen in punctele de trecere a frontierei
Valoarea estimata fara TVA: 4, 388, 774RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 87000 lei, sau 43500lei (pt. IMM-uri); Garantia de buna executie va fi de 5% sau 2.5% (pt. IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri de la Bugetul de stat, conf. Legii bugetului de stat nr. 11/2010 si OG nr. 18/2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ord. 314/2010; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si stat ; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de furnizor Feroviar insotit de agrement tehnic pentru Servicii de proiectare in domeniul Infrastructurii Feroviare (pentru Proiectant), Autorizatie de furnizor Feroviar insotit de agrement tehnic pentru lucrari de linii, TTR si lucrari la cladiri cu specific feroviar(pentru executant)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ; Bilantul contabil la data 31.12.2009;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; Experienta similara cu Recomandari; pentru proiectant - Se va face dovada indeplinirii si finalizarii unui contract de proiectare tehnica in infrastructura feroviara in val. de min. 100.000 lei, iar executantul - Se va face dovada indeplinirii si finalizarii astfel: max 2 contracte de lucrari la cladiri cu specific feroviar in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare de minim 2.000.000 lei (fara TVA); un contract de amenajare statii CF in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare de minim 1.400.000 lei (fara TVA); Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Licenta emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru efectuarea de proiectare instalare si intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiilor; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Certificate SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001 , OH SAS 18001,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu nr. 17, et. 1 sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata acestui anunt la rubrica Documentatie si Clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400113, Romania, Tel. 0264593865, Email:  [email protected], Fax:  0264593865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare, de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante pe care ofertantul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Reg. CF Cluj
Adresa postala:  P-ta Avram Iancu, nr.17, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264430468, Email:  [email protected], Fax:  0264430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2010 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer