Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de inchidere, punere in siguranta si ecologizare al obiectivului minier Mina Certej ? Iazurile Valea Miresului si Valea Mealu, jud Hunedoara


Anunt de participare numarul 125708/12.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel. 0212025227, Email:  [email protected], Fax:  0212025294, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de inchidere, punere in siguranta si ecologizare al obiectivului minier Mina Certej ? Iazurile Valea Miresului si Valea Mealu, jud Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: obiectivul minier Mina Certej ? Iazurile Valea Miresului si Valea Mealu, jud Hunedoara
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de inchidere, punere in siguranta si ecologizare al obiectivului minier Mina Certej ? Iazurile Valea Miresului si Valea Mealu, jud Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de inchidere, punere in siguranta si ecologizare al obiectivului minier Mina Certej ? Iazurile Valea Miresului si Valea Mealu, jud Hunedoara
Valoarea estimata fara TVA: 19, 729, 005.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.09.2011 pana la 19.10.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 394.000 lei; Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila din Fondul pentru Mediu si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
- Certificat de atestare fiscala;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul Informatii generale- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minimum 39.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lucrarile executate in ultimii 5 ani;
- Fise de experienta similara;
- Recomandari din partea beneficiarilor;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului de conducere pe ultimii 3 ani;
- C.V.-urile persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului precum si a specialistilor propusi pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea a maximum 3 contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani cu o valoare cumulata de minim 19.000.000 lei.Se solicita urmatoarele echipamente :4 buldozere, 3 excavatoare, 7 autobasculante, 2 autogredere, 3 compactoare. Se solicita urmatorul personal: inginer miner cu atestat tehnico-profesional ca specialist pentru activitati de inchidere si reconstructie ecologica a minelor, inginer constructor, topograf, specialist de mediu, specialist imbunatatiri funciare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2011 12:00
Locul: sediul MECMA - Calea Victoriei, nr. 152, sector 1, Bucuresti - etaj 3, cam 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, dupa caz reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Finantare nerambursabila din Fondul de mediu si cofinantare de la bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal - conform art.256?2, alin.(1), lit.b) si alin.(2) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. 0212025424, Adresa internet (URL):  www.minind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2011 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer