Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de inchidere, punere in siguranta si ecologizare al ob minier Iaz Tausani, jud Caras Severin


Anunt de participare numarul 134686/09.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel. +40 212025227, Email: [email protected], Fax: +40 212025294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de inchidere, punere in siguranta si ecologizare al ob minier Iaz Tausani, jud Caras Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Iaz Tausani, jud. Caras Severin
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de inchidere, punere in siguranta si ecologizare al obiectivului minier Iaz Tausani, jud Caras Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45111230-9-Lucrari de stabilizare a solului (Rev.2)
45111260-8-Lucrari de pregatire a santierelor miniere (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de inchidere, punere in siguranta si ecologizare al obiectivului minier Iaz Tausani, jud Caras Severin.
Se vor executa lucrarile specificate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 983, 870.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 139.000 lei; Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor; Forma de constituire: un instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul RO05TREZ7005005XXX002305 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti in favoarea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: a.In cazul const printr-un instr de gar se va completa Formularul 3 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Gar de part se va depune in original.In cazul eliberarii de catre o soc banc/de asig din strainatate, instr de gar va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul 3 si se va prezenta in original, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata).b.In cf cu Legea 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a gar de part. In acest caz, gar de part va fi insotita dedeclaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia va fi completata conform modelului prev in Legea 346/2004.c.In cazul asocierii unor op econ, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerile prev de Legea 346/2004.In situatia asocierii unui IMM cu o soc com care nu face parte din categoria IMM, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prev Legii 346/2004.d.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, gar de part va fi constituita pe numele liderului asocierii.Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar de part confprev art. 88 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, modificata prin H.G.nr.1045/2011. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5 % din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 10 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila din Fondul pentru Mediu si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa formularul 4^1.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa formularul 4^2.
Se vor prezenta Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa formularul 5.
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Lucian Nicolae Bode ? Ministru, Andrei Todea ? Secretar General, Stefan Pop ? Director general, Magdalena Niculescu - Director general adjunct, Ioan Perdum - consilier juridic, Diana Ioana Florea ? Director general, Florentina Constantinescu ? Director general, Ioan Olariu - Director general adjunct, Mircea Constantinescu - Consilier, Mihai Sorin Gaman - Director general, Nicolae Turdean ? Director, Dana Petrescu - Auditor intern, Ervin Medves - specialist mediu, Christian Racasanu - consilier, Ioana Sotiropol - consilier.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa formularul 6.
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa formularul 7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului (codurile CAEN 431-Lucrari de demolare si pregatire a terenului; 3822-Tratarea si eliminarea deseurilor periculoase; 3900-Activitati si servicii de decontaminare).In cazul in care ofertantulclasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copieconform cu originalul, autoritatea contractanta poate solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minimum 13.900.000 lei.
Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate prezenta bilanturile pe ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lucrarile executate in ultimii 5 ani
Experienta similara
Se solicita prezentarea a maximum 3 contracte de lucrari similare executate cu o valoare cumulata de minim 6.900.000 leisicare sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract, mai exact sa fi avut ca si obiect al contractului urmatoarele tipuri de lucrari:
- lucrari de pamant (excavare, depozitare, imprastiere, compactare, transport, etc);
- curatare amplasament ( demolare, procesare a materialelor demolate, transport, depozitare, etc);
- lucrari civile incluzand reabilitarea drumurilor si podurilor;
- managementul apelor (canale si canale de garda, etc);
- peisaj si revegetare (nivelare, insamantare, plantare, etc).
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiSe solicitaurmatoarele echipamente :
Nr. crt. Tipul de echipament Nr. minim cerut
1 Buldozere2
2 Excavatoare 1
3 Autobasculante 3
4 Autogredere 1
5 Compactoare 1
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorSe solicitaurmatorul personal:
Nr.crt.PozitieExperienta de lucru (ani)
1Inginer minier *5
2Inginer constructor5
3Topograf5
4Responsabil de mediu**5
5Responsabil imbunatatiri funciare** 5
Informatii privind asocierea
Informatii privind subcontractantii
Certificat ISO 9001
Certificat ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S133-221207din14.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 12:00
Locul: Sediul MECMA din Calea Victoriei, nr. 152, Sector 1, Bucuresti, etaj 4, camera 422
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP (daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico - financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2- III.2.3 a) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Sustinerea financiara si/sau tehnica: in conf cu art 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi poate demonstra sit ec si/sau financiara si sit tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. In acest sens se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 lit a, c1 si d, solicitandu-se prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si 181 lit a, c1 si d din OUG 34/2006. Modelele de formulare de angajament ferm se regasesc in fisierul ?Formulare?.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Prezenta documentatie reprezinta o refacere a documentatiei 10347.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal - conf art.256?2, alin.1, lit. b si alin.2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI - DGJRI
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel. +40 212025424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer