Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE INCHIDERE SI ECOLOGIZARE MINA RAFIRA LUMINA -LUCRARI PENTRU STABILIZAREA HALDEI ASAU


Anunt de participare numarul 32240/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Adresa postala: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA MARTINESCU, Tel.021.316.80.19, Email: [email protected], Fax: 021.316.80.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
Altele: conservare si inchidere mine
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE INCHIDERE SI ECOLOGIZAREMINA RAFIRA LUMINA -LUCRARI PENTRU STABILIZAREA HALDEI ASAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: perimetrulminier de exploatareComanesti, jud Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de desecare si drenare a apelor ce tind sa ajungain corpul alunecarii
Lucrari ingineresti pentru marirea stabilitatii haldei in avalul alunecarii principale Lucrari de descarcare de la partea superioara a haldei in zona activa a alunecarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111230-9 - Lucrari de stabilizare a solului (Rev.1)
45111260-8-Lucrari de pregatire a santierelor miniere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volumul de material excavat va fi de 198.593 mc
Valoarea estimata fara TVA: 3, 789, 437RON
II.2.2) Optiuni
Da
pentru achizitia de noi lucrari similare se va aplica art.122 lit.j din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 19.000 lei /5735 euro, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind neincadrarea in art.180 si 181 din OUG34/2006, certificate obligatii de plata la bugetul general consolidat, certificat de cazier fiscal, certificat constatator ORC, certificat de atestare privind competenta tehnica si profesionala a operatorului economic pentru executia, conducerea/coordonarea si expertizarea lucrarilor legate de exploatarea resurselor minerale, inchideri de mine/cariere, emis de Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, sau de organismecompetente, similare din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra medie anuala de afaceri globala, bilant contabil la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri din cel mult ultimii 3 ani 7.500.000 lei/2.263.945 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista privind principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, atestate, CV-uri, certificari de buna executie, declaratie securitatea muncii, certificarea sistemului calitatiiISO 9001-2000/2001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A1.cel putin trei contracte, incheiate si finalizate in ultimii cinci ani, care au avut ca obiect executia unor lucrari similare, avand o valoare cumulata, egala sau mai mare decatvaloarea, exclusiv TVA, de1.800.000. lei RON/543347 euroA2.asigurarea unui responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii care urmeaza sa fie executate.A3.asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, corespunzatoare tehnologiei proprii de executie a lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa, numerar la casierie sau virament cont RO87BRDE410SV26085254100 BRD Ag.Piata Romana
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 10:00
Locul: sediu SC CONVERSMIN SA str. Mendeleev, nr.36-38, Bucuresti , sector 1, etaj 2, sala licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputernicitii ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Fax: 021/3191649
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CONVERSMIN SA , Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Mendeleev, nr.36-38, etaj 5, cam.63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel.021/2100831, Fax: 021/3114298
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer