Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de indepartare a vegetatiei din liniile electrice aeriene de inalta,medie si joasa tensiune si a incintelor statiilor de transformare


Anunt de participare (utilitati) numarul 138181/13.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212065073, In atentia: Carmen Iancu, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de indepartare a vegetatiei din liniile electrice aeriene de inalta, medie si joasa tensiune si a incintelor statiilor de transformare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: in apropierea liniilor electrice si a incintelor statiilor de transformare din gestiunea Enel Distributie Muntenia SA
Lot1: CIT MunteniaLot2: UTR IlfovLot3: UTR Giurgiu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 495, 700 si 2, 991, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia cate 2 contracte subsecvente pe an pentru fiecare lot.Valoarea estimata maxima a celui mai mare contract subsecvent pentru: Lot 1:492.500 lei (fara TVA); Lot 2:809.200 lei (fara TVA); Lot 3:194.000 lei (fara TVA).Valoarea minima a celui mai mare contract subsecvent este : Lot 1:246.250 lei (fara TVA);Lot 2:404.600 lei (fara TVA);Lot 3:97.000 lei (fara TVA)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Taierea si/sau toaletarea plantelor, pentru crearea sau reabilitare culoarului de defrisat, in apropierea liniilor electrice aeriene de distributie a energiei electrice de inalta, medie si/sau joasa tensiune a UTR Ilfov si UTR Giurgiu si CIT Muntenia-Crearea si/sau reabilitarea cararilor de acces la posturi, defrisare si curatare pentru Posturile de Transformare si Statiile de Transformare Exterioare, in cadrul Zonei de Retea Ilfov, Giurgiu si CIT Muntenia.Valoarea maxima a Acordului cadru pentru : Lot 1:985.000 lei(fara TVA)Lot 2:1.618.400 lei(fara TVA)Lot 3:388.000 lei(fara TVA)Valoarea minima a Acordului cadru pentru : Lot 1:492.500 lei(fara TVA)Lot 2:809.200 lei(fara TVA)Lot 3:194.000 lei(fara TVA)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111220-6 - Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.2)
77211300-5-Servicii de defrisare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: min.24.500 puncte/max 49.000 puncte din care: -man: min.24.250 puncte/max.48.500 puncte;
-siguranta: min.250 puncte/max.500 puncte (val.pct.siguranta este fixa, 1 punct=30 lei si nu se liciteaza)Lot 2: min.40.090 puncte/max 80.180 puncte din care: -man: min.39.350 puncte/max.78.700 puncte;
-siguranta: min.740 puncte/max.1.480 puncte (val.pct.siguranta este fixa, 1 punct=30 lei si nu se liciteaza)Lot 3: min.9.280 puncte/max 18.560 punctedin care: -man: min.8.440 puncte/max.16.880 puncte;
-siguranta: min.840 puncte/max.1.680 puncte (val.pct.siguranta este fixa, 1 punct=30 lei si nu se liciteaza)Acordul-cadru se va incheia intre autoritatea contractanta si ofertantii situati pe locurile 1, 2, 3.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 991, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: Lot1:10.000lei(5.000lei ptr IMM);Lot2:16.200lei(8.100 lei ptr IMM);Lot3:4.000lei(2.000lei ptr IMM);.2.Perioada de valab.: cel putin eg.cu perioada de valab. a of., si curge de la term.lim.de dep.a of. 3. Mod de constit.: a) prin instrum.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., in orig.;se va prez.in lb.romana, pana la data si ora deschid.of., si treb.sa prevada daca plata garant.se va exec.: ? conditionat, resp.dupa constatarea culpei pers.garantate, in conf. cu contr.garantat;sau ? neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; SAU b) prin depunerea unui ordin de plata sau fila CEC, pana la data si ora deschiderii ofertelor, cu conditia confirmarii de catre banca, in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA: Cod IBAN RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA. 4. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original. 5. Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 6.In cazul unei contest. In conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 (actualiz), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val. estimate a AC -sumele: Lot 1-4.765lei(calculat conform litera b);Lot2-5.398, 40lei(calculat conform litera b);Lot 3-388lei(calculat conform litera a). 7. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. A.Cuantum: 10%(5%ptr IMM)din val.contr.subs fara TVA.B.Perioada ptr. care se constit. garant de buna exec. este perioada de valab.a contr.subs. C. Mod. de constit. a garant de buna exec.: a)prin ret. succesive din fact. prez., cu dep. in max.15 zile de la semn. contract. a 0, 5% din val. ac. intr-un cont de garant banc. de buna exec. Av. in ved. fapt. ca aut. contr. este o soc. com. cu capit. maj. priv. si finant. contr. se face din surse prop. si nu din fonduri publice, nu se aplica prev. HG 1045/2011 ref. la achit. in conturile benef. deschise la trezoreria stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna exec care va constitui anexa la contr.;c)Instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig., care devine anexa la contr., cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restit. garant. de buna exec. se va ef. Cf. HGR 925/2006 (actualiz. la data prezentei), art. 92, alin.(4), asa cum este prev. si in CGL-RO rev.1, art.4, din draftul de contr subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1. F2-1 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator. ;2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2. F2-2 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director General Enel Distributie Muntenia: Giuseppe Fanizzi - Aprobare Buget-Director Retea Enel Distributie Muntenia-Emanoil Baloi-Director Adj.Juridic si Afaceri Corporatiste-Alina Dumitrascu-Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Carmen Iancu-Responsabili cu derularea contractului: Rosca Virgiliu Octavian, Mihai Constantin Peste, Constantin Gheban.Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Documentul trebuie sa fie emis cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii ofertelor.- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul de tipul celui mentionat mai sus, emis recent (cu cel mult 30 zile de zile inainte de data deschiderii ofertelor) in original/copie legalizata.2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea AC.- Atestat emis de A.N.R.E. privind executarea de lucrari de defrisare(tip Fd)Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa aceste lucrari .- Operatorul economic trebuie sa prezinte pentru taiere vegetatie Certificat de Atestare/Reatestare valabil emis de "Comisia de atestare a operatorilor economici in activitatea de exploatare forestiera"- In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea/certificarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea/certificarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin: Lot 1:985.000lei fara TVA (492.500lei fara TVA ? IMM-uri). Lot 2:1.618.400lei fara TVA (809.200lei fara TVA ? IMM-uri). Lot3:388.000lei fara TVA (194.000lei fara TVA ? IMM-uri)Operatorul va indepl nivelul impus prin raportare la ultimii 3ani financ incheiati(2009, 2010, 2011). - Declaratie privind cifra de afaceri globala;Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009 ? 1 Euro=4.2373 Lei 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei -Informatii privind situatia economico financiara din bilantul contabil pe 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare lot ofertat o lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, respectiv lucrari de indepartarea vegetatiei pentru mentinerea in exploatare a liniilor de inalta, medie si joasa tensiune si a incintelor statiilor de transformare.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 2 documente, prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin: pentru Lotul 1-492.500lei(fara TVA);pentru Lotul 2- 809.200lei(fara TVA);pentru Lotul 3-194.000 lei(fara TVA). Lucrarile vor fi insotite de documente relevante (contracte, procese verbale de receptie, etc.) in vederea dovedirii experientei similare si de recomandari(aferente lucrarilor respective) emise de beneficiarii lucrarilor respective.
Pentru fiecare lot ofertat Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, pe intreaga durata de derulare a Acordului-cadru. Profilele profesionale, numarul minim de personal cu rol de raspundere, numarul minim de personal operator de care trebuie sa dispuna ofertantul/candidatul si prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca
Pentru fiecare lot ofertat Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, unelte, scule, dispozitive, mijloace de protectie specifice lucrarilor, pentru a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor.Tipul dotarilor.
Pentru fiecare lot ofertat informatii privind subcontractantii.In situatia in care ofertantii intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrari; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora;
4.La incheierea contractelor (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pt partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care operatorul economic care a depus oferta ar
Informatii privind asociatii (daca este cazul). Se va specifica liderul asociatiei.Criteriile de calificare referitor la situatia personala a ofertantului, la capitolul de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare, la standardele de asigurare a calitatii si a standardelor de protectie a mediului) trebuie prezentate de fiecare asociat in parte.Situatia economico-financiara si capacitatea tehnico/profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei.Dosarul SSM se va prezenta de fiecare asociat in parte.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privitoare la atestarea ANRE se considera indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizatia solicitata cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pt care este solicitata autorizatia respectiva.
In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008
Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat. Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA). Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare. Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 12:00
Locul: Bucuresti, Bd.Ion Mihalache 41-43, corp C, etaj 1, Serviciul Achizitii, cod postal 011172
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre operatorii economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca pe prim.loc se afla doi sau mai multi of cu ac.val.a prop.financ.aut.contr.va solic.of.o noua of.financ.in plic inchis. Noul clasam.se va realiza fct.de ac.of. in ordinea cresc.a of.Doc. de Atrib.este public.integr.in SEAP. Solicit.de clarif.se vor transm.la fax: 0372871911. Rasp. la solicit.de clarif.vor fi public.in SEAP. Daca nr.op.ec.care au indepl.crit.de calif.si select.si au prez.of. admisib.este mai mic decat nr indic.in prez.docum. autorit. contract. isi rezerva dreptul de a apl.OUG34/2006, actualiz. la data prez.art.1481*)lit.b)si va inch.Ac-cadru cu resp.op.ec.conf.of.financ.prez, in ord.cresc. a ac. Aut.Contr.la emit. unui subsecv.are oblig. de a se adresa prima data of.clasat pe prim.loc. In caz.in care ac com. imposib.de a rasp. in tot.cerint.contr. subs. (cantit. lucr./termen exec.), aut.contr. se va adr.of. clasat pe urmat. poz. Of. castig. se stab.numai dintre of. admisib si numai pe baza crit. de atrib.preciz in invit. de particip.Of. admisib.sunt of.care nu sunt consid. inaccept.sau neconf.(HGR 925/2006, art.36, art.79). Aut.contr.are dreptul de a exclude din proc. ptr. atrib. Ac-cadru prin achiz.publ.orice of/candidat care in ultimii 2 ani nu si-a indepl./si-a indepl.in mod defectuos oblig. contr. fata de oricare dintre soc. din GRUPUL ENEL, din motive imputabile of. in cauza, fapt care a produs sau este de nat.sa prod.grave prejud.benef. ac. (OG 34/2006, art.181, lit.c1). In conf.cu HGR 925/2006, art.81, comisia de ev.are oblig. de a respinge of. inacceptab.si of. neconf.Of. intarz. dep. dupa data si ora lim.de dep. sau la o alta adr. decat cea stab in invit. de particip.vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Of. nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valab. a ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.- Directia Juridica si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065694, Fax: +40 372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer