Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de infrastructura rutiera, canalizari si alimentare cu apa in Municipiul Mangalia


Anunt de participare numarul 109307/12.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public si Privat
Adresa postala:  STR. DELFINULUI, NR 1, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  MOISE NICOLETA, Tel. 0748202102, Email:  [email protected], Fax:  0241/752297, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Servicii publice locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de infrastructura rutiera, canalizari si alimentare cu apa in Municipiul Mangalia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Mangalia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparatii/ lucrari de parcari, trotuare, alei pietonale si carosabile, drumuri, instalatii de apa si canalizare menajera, imbracaminte asfaltica in municipiul Mangalia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reparatii/ lucrari de parcari, trotuare, alei pietonale si carosabile, drumuri, instalatii de apa si canalizare menajera, imbracaminte asfaltica in municipiul Mangalia
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 300.000 RON;garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederilor art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. certificate constatoare privind indeplinirea conditiilor exigibile de plata : a) cert. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; b) cert. constatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Cert. de inregistrare (CUI), Certif. constatator emis de ORC. documente care atesta statutul de IMM (conf. art. 16 dinlegea 346/2004)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;bilant contabil la 31.12.2009 - pozitiv; scrisoare de bonitate sau extras de cont din care sa reiasa ca detine cash-flow; scrisoare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - 6.600.000 RON;scrisoare de bonitate bancara -2.210.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; lista personal tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii; ISO 9001/2001 pt lucrari de constructia drumurilor sau echivalent; ISO 14001/2004 pt lucrari de constructia drumurilor sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a minim 1 contract care au avut ca obiect lucrari de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea supusa procedurii - contracte de lucrari dedrumuri inclusiv conductele de apa-canalizare aferente si care sa aiba o valoare insumata mai mare sau egala decat 3.300.000 lei, lucrarile trebuind sa fie finalizate in ultimii 5 ani.lista echipamente : Autobasculante -16 tone? 10 buc.; - Autogreder? 2 buc.- Autospeciala pentru transport materiale? 4 buc.;Autocisterna apa? 2 buc.;
- Buldoexcavator? 2 buc.;
- Cilindru compactor terasamente ? 2 buc.;
- Cilindru compactor asfalt-4 buc.;
- Echipamente pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa ? 2 buc.; Excavator pe pneuri?1 buc.;
- Freza de asfalt? 2 buc.;
- Instalatie de preparat mixturi asfaltice 160 to/h - 1 buc.;
- Incarcator frontal? 2 buc.;
- Perie mecanica? 2 buc;
- Reciclator ? stabilizator sol? 1 buc;
- Repartizator finisor? 2 buc.lista personal tehnic: - 1 sef santier cu studii de inginerie - constructii drumuri/poduri, cu o vechime de cel putin 5 anisi o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;
- 1 manager sisteme de management de calitate, cu o vechime de cel putin 1 an; - 1 manager de sisteme management de mediu, cu o vechime de cel putin 1 an; - responsabili tehnici executia pentru domeniul drumuri si poduri, precum si lucrari edilitare cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare (RTE);
- responsabili cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul drumuri si poduri, lucrari edilitare si gospodarie comunala, cuo experienta profesionala relevanta in proiecte similare (CTTC/CQ/AQ);
- 2 sefi lot lucrari cu o vechime de cel putin 5 ani, din care cate unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: drumuri si poduri (absolvent CFDP), constructii edilitare si gospodarie comunala (absolvent Fac. Constructii, Fac. InstalatiiFac. Hidrotehnica, Imbunatatiri Funciare), cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;
- 1 responsabil SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Acceptarea termenului de plata
20%
Descriere: Componenta cantitativa
3.
Garantie lucrare executata
15%
Descriere: Componenta calitativa
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2010 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (max. 2 persoane din partea unui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Constestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Traian, nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900746, Romania, Tel. 0241/ 616003, Email:  [email protected], Fax:  0241/616003, Adresa internet (URL):  http;//www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SP ADPP Mangalia
Adresa postala:  str. delfinului, nr.1, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Tel. 0241/ 751980, Email:  [email protected], Fax:  0241/ 752297
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 19:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer