Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de infrastructura rutiera, canalizari si alimentare cu apa in municipiul Mangalia


Anunt de participare numarul 110683/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public si Privat
Adresa postala:  STR. DELFINULUI, NR 1, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  Radu Tudor Gheorghe, Tel. 0748202102, In atentia:  0748202101, Email:  [email protected], Fax:  0241/752297, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de infrastructura rutiera, canalizari si alimentare cu apa in municipiul Mangalia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipioul Mangalia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: durata unui contract subsecvent este de 4 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparatii/ lucrari de parcari, trotuare, alei pietonaele si carosabile, drumuri, imbracaminte asfaltica in mun. Mangalia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reparatii/ lucrari de drumuri si de conducte apa si canalizare
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari suplimentare conform art. 122, lit. i) din O.U.G. nr. 34/2006, modificata
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in val de 400.000; garantia de buna executie in cuantum de 5% din val fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform art.147, alin(2) din O.U.G. nr.34/2006
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat(Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice);Certificat de inregistrare (CUI), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; bilant contabil la 31.12.2009; scrisoare de bonitate sau extras de cont din care sa reiasa ca detine cash-flow
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri - 6.600.000 RONscrisoare de bonitate - 2.220.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprivind principalele lucrari executate in ultimii5(cinci)ani; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Informatii privindpersonalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii; ISO 9001/2001 pentru lucrari de constructii a drumurilor sau echivalent; ISO 14001/2004 pentru lucrari de constructii a drumurilor sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a minim unui contract care a avut ca obiect lucrari de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea supusa procedurii adica contracte de lucrari de drumuri inclusiv lucrari la conductele de apa - canalizare aferente si care sa aiba o valoare mai mare sau egala decat 3.300.000 lei, lucrarile trebuind sa fie finalizate in ultimii 5 ani.Lista utilaje si echipamente- Autobasculante > 16 to (cu raport de inspectie, ITP, RCA si licente conforme si valabile): ? 10 buc.;
- Autogreder? 2 buc.;
- Autospeciala pentru transport materiale (cu licente conforme si valabile, ITP, RCA conforme si valabile): ? 4 buc si altele. Lista personal- 1 sef santier - 1 manager sisteme de management de calitate - 1 manager de sisteme management de mediu, cu o vechime de cel putin 1 an;
- responsabili tehnici executia pentru domeniul drumuri si poduri- responsabili cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul drumuri si poduri, lucrari edilitare si gospodarie comunala, - 2 sefi lot lucrari - 1 responsabil SSM
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Acceptarea termenului de plata
20%
Descriere: Componenta cantitativa
3.
Garantie lucrare executata
10%
Descriere: componenta calitativa
4.
abordarea problematicii de mediu
20%
Descriere: componenta calitativa
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2010 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (max. 2 pers din partea unui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021/ 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/ 310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala:  str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900746, Romania, Tel. 0241 - 616003, Email:  [email protected], Fax:  0241 - 616003, Adresa internet (URL):  www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SP ADPP Mangalia
Adresa postala:  Delfinului nr 1, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Tel. 0241/751980, Email:  [email protected], Fax:  0241/752297
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 22:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer