Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de inginerie civila inclusiv echipamente care necesita montaj


Anunt de participare numarul 81457/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALTA DOAMNEI (PRIMARIA)
Adresa postala: loc. Balta Doamnei, Localitatea: Balta Doamnei, Cod postal: 107040, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA CIMPEANU, Tel.0244.469311, Email: [email protected], Fax: 0244.469311, Adresa internet (URL): www.baltadoamnei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de inginerie civila inclusiv echipamente care necesita montaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Balta Doamnei, jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Lucrari de inginerie civila inclusiv echipamente care necesita montaj(constructie hala industriala si montaj echipamente si instalatii aferente)"pentru proiectul: "Infiintarea unei statii de obtinere a compostului din deseuri biodegradabile in comuna Balta Doamnei, judetul Prahova"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213280-9 - Lucrari de constructii de instalatii de compostare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.Valoarea estimata fara TVA: 834.800, 00 Euro, fara TVA, echivalentul a 3.499.815, 52 lei, la cursul BNR de 1 = 4, 1924 lei din data 03.06.2009
Valoarea estimata fara TVA: 834, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 35.000 lei (scrisoare de garantie bancara)Garantia de buna executie - Cuantumul 10 % din pretul contractului, fara TVA, pe o perioada de minim 5 ani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este co-finantat Fonduri PHARE 2006 - Linia de Buget: RO 2006/018-147.04.01.04.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Formular 12BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12CCertificate privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, la bugetul general consolidat si taxele la bugetele locale, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.Certificat inregistrare firma, in copie.Certificat constatator emis de Oficiul registrul Comertului de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul (original sau copie legalizata), din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Aceste documente trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Formular B2; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim 2.500.000, 00 Euro sau echivalentul la cursul BNR din data de 31.12. al fiecarui an. In cazul asocierii, cifra de afaceri se poate lua prin insumarea cifrelor de afaceri ale asociatilor.Bilantul contabil pe 2007 - 2008 cu viza DGFP in copie xerox, neautentificata, semnata in original si stampilata de un reprezentant autorizat al persoanei juridice al carei bilant se prezinta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afacere pe ultimii 3 ani minim 2.500.000 Euro sau echivalentul in lei la cursul BNR din data de 31.12 a fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Formular 12F;Declaratia privind utilajele, instalatiile si echipamentele, Formular 12H;
- Declaratia privind efectivul mediu anual angajat si al cadrelor de conducere, conform Formular 12I, - Fisa de experienta similara intocmita conform Formular B3. un contract in valoare de minim: 500.000 (echivalarea din lei in euro va fi cea din data incheierii contractului similar)Recomandarea se va intocmi conform Formular B4- Existenta unui contract cu un laborator autorizat pentru analiza calitatii materialelor;
- Certificate ISO 9001; ISO 14001; ISO 18001(sau declaratie), valabile in domeniul constructiilor si ISO 9001 al producatorilor de utilaje, emise de un organism acreditat.- Contractul de executie conform Formular nr.5, insusit semnat si stampilat in partea de sus a primei pagini. .Informatii privind subcontractantii: conform Formular 12G -Declaratie privind subcontractantii.Informatii privind asociatii: conform Formular Nr. 12G1, semnat si stampilat de asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: - excavator senile spatii deschise - cilindru compactor 11 t (1 buc) - buldoexcavator pneuri spatii deschise(3buc) - autobetoniera 9 mc (5 buc) - incarcator frontal pentru spatii inguste (1 buc) - aparat sudura PEHD (1 buc) - cilindru compactor 9 (1buc) - aparat sudura PEHD electrofuziune(1 buc) Cerinte minime: Sef proiect: inginer constructor cu o vechime de minim 20 de ani in domeniul constructiilor Sef santier: inginer (subinginer) constructii cu vechime de minim 10 ani in domeniul constructiilor Responsabilii tehnici cu executia trebuie sa fie atestati MLPAT sau similar in domeniul de constructii civile si industriale si in domeniul de retele tehnico-edilitare (gr. IX), cu legitimatia valabila la data deschiderii licitatiei si cu vechime de minim 20 de ani in domeniul constructiilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Oferta financiara - punctaj maxim -70 puncte
2.
Oferta tehnica
30%
Descriere: durata executie 60%, per. de garantie oferita 40%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2006/018-147.04.01.04.01.56
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Consiliul Local Balta Doamnei, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor , reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Phare 2006 Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu Linia de Buget RO 2006/018-147.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleus, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel..(+40)021 310.46.41;(+40) 021.319.95.65, Email: [email protected], Fax: (+40) 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Ploiesti, Str. Emil Zola nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244406700, Email: [email protected], Fax: 0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. ART. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Balta Doamnei (Primaria comunei Balta Doamnei)
Adresa postala: Consiliul Local Balta Doamnei, Localitatea: Balta Doamnei, Cod postal: 107040, Romania, Tel.0244/469311, Email: [email protected], Fax: 0244/469311
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 02:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer