Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de inginerie si constructii -reabilitare si extindere alimentare cu apa oras Buftea, Judetul Ilfov


Anunt de participare numarul 65807/07.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Orasului Buftea
Adresa postala: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Punct(e) de contact: Stoica Ion, Tel.031/824.12.34, Email: [email protected], Fax: 031/824.12.38, Adresa internet (URL): http: //www.primariabuftea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de inginerie si constructii -reabilitare si extindere alimentare cu apa oras Buftea, Judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Buftae, Judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Lucrari de extindere retea de alimentare cu apa pe strazile Razboieni, Motoc si Fulgeraproximativ 3, 2 km retea cu racordare la reteaua existenta in strada Agricultori.
-Lucrari de rabilitare respectiv: Echipare sursa (refacere retea de automatizare, refacere instalatie electrica, refacere instalatie hidraulica, alimentare energie electricarefacere constructii cabine), conducta aductiune de la foraje la uzina de apa(inlocuire tevi, inlocuire vane sectorizare, refacere camine vizitare), gospodarieapa(instalatie de dezinfectie apa cu ioni, refacere instalatii electrice forta, instalatieincalzire cu C.T., rezervoare 2 x 1000 m3, refacere constructie), Reteaua dedistributie oraseneasca (refacere camine de vane).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
71600000-4-Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile vor fi executate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 815, 544EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
62 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 55.000ron;garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE2005 CES schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, linia de buget Phare/2005/017-553.04.01 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere -se va legaliza pana la data semnarii contractului de ambele parti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
- certificate de atestare fiscala emise de autoritatile competente (Directia de Impozite si Taxe Locale si Agentia Nationala de Administrare Fiscala)
- certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului sau autorizatia de functionare in copie legalizata.
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil 2005, 2006, 2007 si ultimul bilant la 30.06.2008 vizat de organele financiare in masura in care publicarea bilantului este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul .
- declaratia privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se impune operatorului ofertant ca media anuala a contractelor delucrari de constructii in domeniul alimentarii cu apa executate in ultimii 3 ani sa depaseasca 1.000.000, 00 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- lista cu echipamente tehnice folosite pentru ducerea la indeplinire a contractului- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se impune ca operatorul ofertant sa detina urmatoarele utilaje :1.buldoexcavator cu cupa capacitate 0, 3-0, 5mc -minim 3 buc2.autobasculanta minim5 buc3.compactor -minim 3 buc4.aparat sudura conducte PVC- minim 2 bucse impune ca operatorul ofertant sa aiba ca personal angajat urmatorii specialisti :1. inginer specialitatea constructii 1 persoana2. inginer specialitatea hidroedilitare 1 persoana3. instalator autorizat 2 persoane4. electrician autorizat 1 persoana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai mic
70%
Descriere: pretul cel mai mic va primi max.70p.
2.
termen de executie
30%
Descriere: termenul cel mai scurt va primi max.30p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Direct la caseria Primaria Buftea, judetul Ilfov sau cu OP in contul RO74TREZ42221160203XXXXXCOD FISCAL 4434029
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2008 11:00
Locul: Primaria orasului Buftea, Piata Mihai Eminescu nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si persoanele imputernicite de operatorul ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE2005 CES schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - sectia IX - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: B-dul Unirii nr.37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021483600, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic PrimariaBuftea
Adresa postala: Piata Mihai Eminescu nr.1, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Tel.0318241234/115, Fax: 0318241238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2008 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer