Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de instalare a unui sistem de monitorizare a debitelor, nivelelor si temperaturilor apei de racire la CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 137733/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica SA - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei, nr.2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pav.nr.0, cam.45, Tel. +40 241801694, In atentia: Dorina Barbulescu, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N.Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de instalare a unui sistem de monitorizare a debitelor, nivelelor si temperaturilor apei de racire la CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de instalare a unui sistem de monitorizare a debitelor, nivelelor si temperaturilor apei de racire la CNE Cernavoda constand din: .
? Studiu de fundamentare tehnico-economica a solutiei alese pentru instalarea unui sistem de monitorizare a debitelor, nivelelor si temperaturilor apei pe:
- canalul de aductiune a apei de racire;
- canalul betonat de evacuare a apei calde in Dunare, prin Valea Seimeni;
- cele doua canale deschise de beton pentru evacuarea apei calde in bieful II CDMN.? Proiect Tehnic, Documentatie de Executie (PT + DE)pentru instalarea:
- aparaturii locale de masura a debitelor, nivelelor si temperaturilor;
- unitatilor locale de prelucrare semnal/ calcul/ memorare/ afisare;
- statiei de lucru PC (in incinta CNE Cernavoda - ?Camera de comanda?), necesara realizarii de achizitii de date wireless de la unitatile locale si asigurarii supravegherii acestora (cu soft licentiat pentru prelucrarea, afisarea, monitorizarea si transmiterea la distanta a datelor).
? Documentatie pentru obtinerea avizului de gospodarirea apelor? Echipamentele/ materiale necesare realizarii montajului (conform proiect aprobat);
? Montajul echipamentelor, punerea in functiune a sistemului si pregatirea personalului de exploatare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45330000-9 - Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru realizarea lucrarii se vor achizitiona urmatoarele: ? Studiu de fundamentare tehnico-economica a solutiei alese pentru instalarea unui sistem de monitorizare a debitelor, nivelelor si temperaturilor apei pe:
- canalul de aductiune a apei de racire;
- canalul betonat de evacuare a apei calde in Dunare, prin Valea Seimeni;
- cele doua canale deschise de beton pentru evacuarea apei calde in bieful II CDMN.? Proiect Tehnic, Documentatie de Executie (PT + DE ) pentru instalarea:
- aparaturii locale de masura a debitelor, nivelelor si temperaturilor;
- unitatilor locale de prelucrare semnal/ calcul/ memorare/ afisare;
- statiei de lucru PC (in incinta CNE Cernavoda - ?Camera de comanda?), necesara realizarii de achizitii de date wireless de la unitatile locale si asigurarii supravegherii acestora (cu soft licentiat pentru prelucrarea, afisarea, monitorizarea si transmiterea la distanta a datelor).
? Documentatie pentru obtinerea ?avizului de gospodarirea apelor?? Echipamentele/ materiale necesare realizarii montajului (conform proiect aprobat);
? Montajul echipamentelor, punerea in functiune a sistemului si pregatirea personalului de exploatare.
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 196, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de: 22.000 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru depunere in cont se va utiliza ContulSN Nuclearelectrica SA este: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucureti, Sector 1.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1- III.1.1.5, dupa caz.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278¹ din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este de 4.976 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN ? cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art. 180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari - Se completeaza Formularul III.2.1.a
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
B) Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari - Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 de zile de la data depunerii ofertelor.Se va completa Formularul III.2.1.b sise depune in original.
La Formular se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
C)Certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Se completeaza Formularul III.2.1.c
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
D) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG nr.34/2006 - Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere , dupa caz, a Ofertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Se completeaza Formularul III.2.1.d si se depune in original.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie si aproba bugetul aferent achizitiei in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Dumitru Dina ? Director Directie Dezvoltare Strategie, ce indeplineste interimar functia de Director General
Elena Negulici ? Director Economic.
Membrii comisiei de evaluare sunt: Rodica Boboc, Mirela Stamatin, Dorina Gherlan, Mihai Naiman, Viorel Pascu Georgeta Ionescu, Dorina Barbulescu, Paul Rosoga.
E)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.e si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti. Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in domeniul procedurii: a) pentru persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Pentru a fi luat in considerare certificatul constatatator se va prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conforma cu originalul? si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertei.b) pentru persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Cerinta nr. 2
Autorizatii emise de organisme abilitate privind atestatrea ofertantului in domeniul elaborarii studiilor de gospodarire a apelor (domeniul c) si documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor (domeniul d), conform Ordinului MMDM nr. 1671/2007 - Ofertantul va prezenta copii valabile dupa autorizatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani.
Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului minim 1.200.000 lei, fara TVA
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valorile contractelor, obiectul, perioade de prestare, beneficiari, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.Lista contractelor va fi insotita de documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documente constatatoare sau recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor privati mentionati in lista.
Lista va fi insotita de copii dupa cel putin 1 (un) contract mentionat in lista.Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte de executie lucrari similare, inclusiv proiectare, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 1.196.000 lei, fara TVA.Pragul impus pentru serviciile de proiectare este de 160.000 Lei iar pentru experienta in lucrari de 1.036.000 Lei.
2. Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
3. Sustinerea tehnica
Autorizatii emise de organisme abilitate privind standarde de asigurarea calitatii.1. ISO 9001:2008 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta ? pentru executie lucrari, inclusiv proiectare
2. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al mediului conform conditiilor din standardul ISO 14001 / 2005, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD# 25853PA# 25853-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica S.A. - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.6
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calificare(1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Se completeaza Formularul VI.3. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie).(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.2. Completare la pct. IV.2.1): In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare. Noua propunere financiara se depune in conditiile si termenele stabilita de autoritatea contractanta, in plic sigilat. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA ? Departament Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer