Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de instalatie pentru cladiri-Reparatii capitale, modernizare si instalare a 8 buc ascensoare electrice la Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava


Anunt de participare numarul 105079/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala:  B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720237, Romania, Punct(e) de contact:  ec.C-tin Timofticiuc; tehn.Gheorghe Buburuzan, ,Tel. 0230.222098 int.295, 0722.832106, Email:  [email protected], Fax:  0230.520412, ,Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de instalatie pentru cladiri-Reparatii capitale, modernizare si instalare a 8 buc ascensoare electrice la Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava, municipiul Suceava, B-dul. 1Decembrie 1918, nr.21, Suceava, Cod postal 720237.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract privind "Lucrari de instalatie pentru cladiri-Reparatii capitale, modernizare si instalare a 8 buc ascensoare electrice la Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura: Lucrari de instalatie pentru cladiri-Reparatii capitale, modernizare si instalare a 8 buc ascensoare electrice la Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava, conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 961, 290.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 19.000lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat, transferuri.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul unei asocieri, in documntele de calificare va fi prezentat acordul de asociere-formular propriu-.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 12A, Declaratie privind neincadrarea la art.181-Formular 12B, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 12C, Certificat constatator emis de Oficiul Teritorial al Registrului Comertului-original sau copie legalizata, Certificat de inregistrare fiscala-copie fiscala.Persoanele juridice straine vor prezenta un certificat de la registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine-original sau copie legalizata, Actul constitutiv si statutul ofertantului in tara de origine-original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente(copie simpla).
2.Declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2007, 2008, 2009.
Cerinte minime obligatorii:
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractului sa fie de cel putin 1.920.000 lei, fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara, 2.Personal de specialitate-Formular nr.12,
3.Capacitatea tehnica:
-Lista cu echipamentul existent-Formular nr.12H si nr.12H anexa, -Fisa tehnica a ascensorului,
-Autorizatie din partea importatorului sau producatorului,
-Certificare ISCIR.
4.Cerinte minime privind calitatea
5.Cerinte minime privind sanatatea si securitatea muncii-planul propriu de securitate si sanatate in munca specific lucrarilor ofertate, 6.Informatii privind subcontractantii-ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contract, dar nu mai mult de 30% din valoarea contractului, fara TVA.
7.Informatii privind asocierea-in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 10:00
Locul: Sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de a participa la sedinta de deschidere, pe baza de imputernicire, reprezentanti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante.
Adresa postala:  Str.Stefan cel Mare, nr.62, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.215.383, Fax:  0230.215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava, Biroul Licitatii
Adresa postala:  B-dul. 1Decembrie 1918, nr.21, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720237, Romania, Tel. 0230.510.659, Fax:  0230.510.659
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer