Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE INSTALATII DE INCALZIRE CENTRALA


Anunt de intentie numarul 7038/14.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA JEBEL (PRIMARIA COMUNEI JEBEL)
Adresa postala: STR.PRINCIPALA NR.251, Localitatea: Jebel, Cod postal: 307235, Romania, Punct(e) de contact: SABIN BOCIU, Tel.0256394500, Email: [email protected], Fax: 0256394015, Adresa internet (URL): www.e-primarii.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
LUCRARI DE INSTALATII DE INCALZIRE CENTRALA
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: COMUNA JEBEL , NR.251 , JUDETUL TIMIS
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
SELECTIE DE OFERTA PENTRU EXECUTAREA LUCRARII DE INSTALATIE DE INCALZIRE CENTRALA
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 13.09.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 13.09.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 15.10.2007
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
ALTE INFORMATII SI/SAU CLARIFICARI POT FI OBTINUTE DE LA ADRESA MAI SUS MENTIONATA
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA EFECTUA CU ORDIN DE PLATA PRIN TREZORERIA STATULUI
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer