Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de interventie in cazarma 2739 Bucuresti, lucrari de reparatii capitale in cazarmile 389 Bucuresti, 1084 Bucuresti


Anunt de participare numarul 51002/25.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI
Adresa postala: STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 2-4, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013045, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DRAGOI, Tel.6672098, Email: [email protected], Fax: 6672098
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de interventie in cazarma 2739 Bucuresti, lucrari de reparatii capitale in cazarmile 389 Bucuresti, 1084 Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: cazarma 2739 Bucuresti, cazarma 389 Bucuresti, cazarma 1084 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare de santier, proiect de autorizare de constructie, verificare proiect, asistenta tehnica, executie lucrare pentru: lucrari de interventie in poligonul Domnesti din cazarma 2739 Bucuresti;lucrari de reparatii capitale la pavilionul O din cazarma 389 Bucuresti;lucrari de reparatii capitale la pavilionul A din cazarma 1084 Bucuresti.Pentru lucrarile de reparatii capitale la pav.A din cazarma 1084 Bucuresti se vor obtine certificatul de urbanism si autorizatia de construire de la autoritatile publice locale, deoarece constructia este monument.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45222200-1-Lucrari de constructii militare (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare de santier, proiect de autorizare de constructie, verificare proiect, asistenta tehnica, executie lucrare pentru: lucrari de interventie in poligonul Domnesti din cazarma 2739 Bucuresti;
lucrari de reparatii capitale la pavilionul O din cazarma 389 Bucuresti;
lucrari de reparatii capitale la pavilionul A din cazarma 1084 Bucuresti.Pentru lucrarile de reparatii capitale la pav.A din cazarma 1084 Bucuresti se vor obtine certificatul de urbanism si autorizatia de construire de la autoritatile publice locale, deoarece constructia este monument.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 600, 000 si 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.06.2008 pana la 30.10.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=50500 lei, ptr.intreg pachetul de lucrari, 20260 ptr.lotul 1, 8220 ptr.lotul 2, 22080 ptr lotul 3; garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul depunerii de oferta comuna, inainte de semnarea contractului se va solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilitatea;Certif.constatatoare priv.indepl.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale;Certif.de inregistrare emis de O.R.C.;Certif constatator emis de O.R.C.din care sa rezulte domeniul de activitate;Dovezi solic.pt.IMM (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inf.generale;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;Bilant contabil din 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri asa cum este prezentata pe fiecare lot in parte in anexa B.In cazul in care ofertantul depune oferta ptr mai multe obiective, el va trebui sa prezinte o cifra de afaceri care sa fie suma cifrelor de afaceri cerute ptr lucrarile ofertate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa priv.experienta similara;Lista cu princ.lucrariexec.in ultimii 5 ani;Inf.ref.la pers.tehnic de specialitate;Inf.ref.la studii, preg.prof.si calif.pers.de conducere si pers.resp. de exec. lucrarilor;decl.cu dotarile specifice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp.similara asa cum este prezentata pe fiecare lot in parte in anexa B.In cazul in care ofertantul depune oferta ptr mai multe obiective, el va trebui sa prezinte o ex.sim.care sa fie suma valorii exp.similare ptr lucrarile la obiectivele ofertate sau va depune exp.sim. ptr fiecare lucrare in parte.Lucr.vor fi conf. prin rec.de la benef.enum.in lista;Un resp.tehnic cu exec.atestat M.T.C.T.si un resp.C.T.C;CV-uri pt.pers.resp.de exec.lucr.si a pers.de cond
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2420
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 55 RON
Conditii si modalitate de plata: Se solic.docum.prin tel/fax apoi se prez.la sediul unit.pt. plata acesteia
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii soc.comerciale care vor sa asiste la deschiderea ofertelor trebuie sa prez.imputernicire din partea soc.comerciale
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Slt.Godeanu C-tin.nr.2-4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013045, Romania, Tel.021/667.20.98, Email: [email protected], Fax: 021/667.20.98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2008 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer