Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA BLOCURILOR DE LOCUINTE:


Anunt de participare numarul 82592/16.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: Petru Stanciu, Tel.0254730223, In atentia: ServiciuluiUrbanism Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.primariacalan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA BLOCURILOR DE LOCUINTE:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul CALAN jud HUNEDOARAStrada INDEPENDENTEI, nr9, Bloc 9, Strada INDEPENDENTEI, nr 11, Bloc 11, Strada INDEPENDENTEI nr13, Bloc 13 , Strada Florilor, nr.28, bloc 28, Strada Florilor, nr.30, Bloc 30, Strada Florilor, nr.32, Bloc 32,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA BLOCURILOR DE LOCUINTE: 9, 11, 13 DIN STRADA INDEPENDENTEI, 28, 30, 32 DIN STRADA FLORILOR, ORAS CALAN, JUD. HUNEDOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45261310-0-Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt aratate in Listele de cantitati din Caietele de sarcini din DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE disponibila pe SEAP sectiunea ANUNTURI DE PARTICIPARE si poate fi accesata in mod direct si nerestritionat de catre orice operator economic in subsectiunea DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI .Cod CPV 45321000-3 Lucrari de izolare termica, 45261310-0-Lucrari de hidroizolatie, 45421100-5 Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe, 45410000-4 Lucrari de tencuireModul de realizare si detaliile de executie sunt descrise in caietele de sarcini prezentate in proiectul nr. A 315 - DOCUMENTATIE DE AVIZARE a lucrarilor de interventie in vederea cresterii performantei energetice a blocurilor de locuinte 9, 11, 13 din strada Independentei si blocurile 28, 30, 32 din strada Florilor, oras Calan, jud. Hunedoara intocmit de SC ALPIN CONSTRUCT SRL Vulcan jud Hunedoara - Proiect care poate fi consultat in Documentatia de atribuire publicata pe SEAP in cadrul ANUNTURI DE PARTICIPARE si poate fi accesata in mod direct si nerestritionat de catre orice operator economic in subsectiunea DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI .. Descrierea pe scurt a lucrarilorLucrarile de interventie la anvelopa blocului de locuinte, conform OUG nr 18/2009 : a) izolarea termica a peretilor exteriori;b) inlocuirea ferestrelor si a usilor exterioare existente, inclusiv tamplaria aferenta accesului in blocul de locuinte, cu tamplarie performanta energetic;c) termo-hidroizolarea terasei/termoizolarea planseului peste ultimul nivel in cazul existentei sarpantei;d) lucrari de demontare a instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatadele/terasa blocului de locuinte, precum si remontarea acestora dupa efectuarea lucrarilor de izolare termica;f) lucrari de refacere a finisajelor anvelopei.LOTUL 1LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA BLOCUL DE LOCUINTE nr. 9 DIN STRADA INDEPENDENTEI, nr. 9, Oras CALAN jud. HUNEDOARALOTUL 2LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA BLOCUL DE LOCUINTE nr. 11 DIN STRADA INDEPENDENTEI, nr. 11, Oras CALAN jud. HUNEDOARALOTUL 3LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA BLOCUL DE LOCUINTE nr. 13 DIN STRADA INDEPENDENTEI, nr. 13, Oras CALAN jud. HUNEDOARALOTUL 4LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA BLOCUL DE LOCUINTE nr. 28 DIN STRADA FLORILOR , nr. 28, Oras CALAN jud. HUNEDOARALOTUL 5LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA BLOCUL DE LOCUINTE nr. 30 DIN STRADA FLORILOR , nr. 30, Oras CALAN jud. HUNEDOARALOTUL 6LUCRARI DE INTERVENTIE IN VEDEREA CRESTERII PERFORMANTEI ENERGETICE LA BLOCUL DE LOCUINTE nr. 32 DIN STRADA FLORILOR , nr. 32, Oras CALAN jud. HUNEDOARA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 293, 468RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare minim: lot 1:4.000 lei; lot 2:14.000 lei; lot 3:4.000 lei, lot 4:5.000 lei Pentru lotul 5:4.000 lei, Pentru lotul 6:16.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50% de la bugetul de stat, 30% din fonduri bugetul local, 20% din fondul asociatiei de proprietari; Partea de 20% a asocietiei in rate lunare pe parcursul a 24 luni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna (Formularul G)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Materialele si sistemele izolante utilizate de contractorul executarii lucrarilor de interventie trebuie sa fie insotite de declaratiile de conformitate ale producatorilor, prin care sa se ateste conformitatea cu specificatiile tehnice recunoscute in conditiile legii
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI, Declaratii privind eligibilitatea -Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A, Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, Informatii generale-Formularul C, Declaratie privind calitatea de participant la procedura--Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 C, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B, Declaratia va fi insotita de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (pentru persoane fizice si juridice), inclusiv cele locale(pentru persoane juridice) : DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI, Informatii privind situatia economico-financiaraBilantul contabil pentru ani 2006, 2007 si 2008 vizat si inregistrat de organele competente la daDeclararea cifrei medii anuale de afaceri, in ultimii 3 ani: ta de 31 decembrie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Pentru lotul 1 cifra de afaceri : minim 700.000 lei Pentru lotul 2 cifra de afaceri : minim 2.300.000 lei Pentru lotul 3 cifra de afaceri : minim 700.000 lei Pentru lotul 4 cifra de afaceri : minim 950.000 lei Pentru lotul 5 cifra de afaceri : minim 700.000 lei Pentru lotul 6 cifra de afaceri : minim 2.600 000 lei Extras din bilantul contabil din care sa rezulte : Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) > 100% la data de 31.12.2008 Solicitat Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) > 30% la data de 31.12.2008 Solicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI, Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; (Formular nr. 12F)Orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea (Formularul C4) din partea beneficiarului/clientului respectiv.-In cazul in care ofertantii au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in anul 2007, 2008, 2009 este obligatorie prezentarea recomandarilor. (Formularul C4)Seva prezenta fisa de expierenta similara {Formularul 4C)Se vor lua in considerare doar recomandarile cu calificativul foarte bine si bine
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract ale caror obiecte au fost executia unor lucrari de constructii civile si industriale in valoare de minim : Pentru lotul 1 : minim 100.000 lei Pentru lotul 2 : minim 250.000 lei Pentru lotul 3 : minim 100.000 lei Pentru lotul 4 : minim 150.000 lei Pentru lotul 5 : minim 100.000 lei Pentru lotul 6 : minim 250.000 lei .Ofertantul va prezenta o copie dupa contractul adus ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
400
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
50
Descriere:
3.
Termen de garantie
10%
50
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE DISPONIBILA IN TOTALITATE PE SEAPProcedura prin mijloace electronice
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 18:00
Locul: PRIN SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
(1) Materialele si sistemele izolante utilizate de contractorul executarii lucrarilor de interventie trebuie sa fie insotite de declaratiile de conformitate ale producatorilor, prin care sa se ateste conformitatea cu specificatiile tehnice recunoscute in conditiile legii. (2) Declaratiile de conformitate se anexeaza la documentele ce completeaza cartea tehnica a constructiei. (3) Urmarirea si verificarea executarii lucrarilor de interventie se realizeaza prin diriginti de santier autorizati conform legislatiei in vigoare. Obligatiile si raspunderile dirigintilor de santier sunt cele prevazute in Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare. (4) Programul de control al executarii lucrarilor de interventie cuprinde inspectia in urmatoarele faze determinante: a) inspectia suprafetelor exterioare ale anvelopei blocului de locuinte pregatite in vederea aplicarii sistemului termoizolant; b) inspectia suprafetelor exterioare ale anvelopei blocului de locuinte privind modul de fixare/prindere a sistemului termoizolant corespunzator specificatiei producatorului. (5) Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor executate va fi de minim trei ani .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoles, nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258-810.289, Email: [email protected], Fax: 0258-810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatii contractanta- SERVICIUL URBANISM-ACHIZITII PUBLICE la adresa mentionata la I.a)
Adresa postala: Adresa postala: strada Garii, nr 1, jud Hunedoara , Localitatea: Calan, Localitatea: CALAN, Cod postal: 335300, Romania, Tel.40 (0) 254 730, Email: [email protected], Fax: +40 (0) 254 732 954
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 19:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer