Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE INTERVENTIE LA OBIECTIVUL DN1, SEBES ? ALBA IULIA, KM378+020,PASAJ SUPERIOR PESTE CALEA FERATA LA ALBA IULIA


Anunt de participare numarul 113302/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala:  Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Punct(e) de contact:  COSMIN BUZGURE, Tel. 0258811993, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0258811993, Adresa internet (URL):  www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE INTERVENTIE LA OBIECTIVUL DN1, SEBES ? ALBA IULIA, KM378+020, PASAJ SUPERIORPESTE CALEA FERATA LA ALBA IULIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pasajul peste CF pe DN1 la km 378+020, Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie Capitala a pasajului peste calea ferata pe DN1 , Sebes + Alba Iulia, km 378+020
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234140-9 - Lucrari de constructii de pasaje la nivel (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie Capitala a pasajului peste calea ferata pe DN1 , Sebes + Alba Iulia, km 378+020
Valoarea estimata fara TVA: 12, 562, 292.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 240000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de Stat siBugetul Local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul statului;Certificat privind plata impozitelor si taxele locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala ? valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 20.000.000 lei, respectiv 4.662.330, 70 EURO (1Euro =4, 2897 valabil in data de 17.12.2010);lichiditate generala = (active circulante / datorii curente) x 100 >100%;capacitatea financiara de sustinere a lucrarii , pe o perioada de minim 3 luni mai mare decat plafonul impus de 1.500.000, 0 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor lucrari de drumuri si poduri executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Informatii privind subcontractantii;Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001;Informatii privind protectia mediului ISO140001;Informatii privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca ISO18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru indeplinirea cerintei minime ''experienta similara'' la procedura de achizitie se solicita prezentarea acel mult 5de contracte de lucrari de poduri finalizatecu ovaloare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 11.500.000, 0 RON (fara TVA), respectiv 2.680.840, 15EURO (1EURO = 4, 2897 lei ), din care cel putin un 1 contract de construire/reconstruire pod/pasaj cuo valoarede minim 3.500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
87522/20.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2011 11:00
Locul: Primaria municipiului Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieide evaluare , reprezentantii imputerniciti aiofertantilor , Observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere? - Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?-Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere dimensiunea mare a documentatiei tehnice, aceasta poate fi procurata de la sediul PrimarieimunicipiuluiAlba Iulia, pe suport DVD , pe baza uneisolicitariscrise adresata autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  strada I.I.C Bratianu, nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258-810289, Fax:  0258-810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Juridic Contencios
Adresa postala:  Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Tel. 0258-811993, Fax:  0258-811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer