Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice la blocurile de locuinte din judetul Arad localitatea Arad,, - Lucrari


Anunt de participare numarul 112199/29.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN HATEGAN, Tel. 0257281850 int 289, In atentia:  Ioan Ignat, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0257281850 int 285, 0257284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Patrimoniu, Tel. 0257/281850 int 190, In atentia:  Ioan Ignat, Fax:  0257/212474, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Patrimoniu, Tel. 0257/281850 int 190, In atentia:  Ioan Ignat, Fax:  0257/212474, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  camera 5 Registratura generala, Tel. 0257/281850 int 315, In atentia:  Ioan Ignat, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice la blocurile de locuinte din judetul Arad localitatea Arad, , - Lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-izolarea termica a peretilor exteriori,
-inlocuirea ferestrelor si usilor exterioare existente,
-termo-hidroizolarea terasei,
-izolarea termica a planseului peste subsol,
-lucrari de interventie la instalatia de distributie a agentului termic pentru incalzire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45443000-4-Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
izolarea termica a peretilor exteriori,
-inlocuirea ferestrelor si usilor exterioare existente,
-termo-hidroizolarea terasei,
-izolarea termica a planseului peste subsol,
-lucrari de interventie la instalatia de distributie a agentului termic pentru incalzire
Valoarea fara TVA a lucrarilor- Lotul I Vlaicu :1.650.343, 55 lei
- Lotul II Centru :1.701.452, 42 lei
- Lotul III Micalaca I :1.458.572, 58 lei
- Lotul IV Micalaca II :1.565.387, 1 lei
Valoarea estimata fara TVA: 6, 375, 755.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: ?Lotul I ? 24.700lei?Lotul II? 25.500lei?Lotul III? 21.800lei?Lotul IV? 23.480 lei Garantia de buna executie a lucrarilor: 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finantare buget de stat 50%- finantare bugetul local 30 %- finantare din fondul de reparatii al asociatiei de proprietari 20 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea conform art.180
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
- Certificate cu privire la indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasaca ofertantul are ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in cazul persoanelor juridice sau fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;
- Realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectivului contractului ce urmeaza a fi atribuit, de minimum
- Lotul I Vlaicu :2.400.000lei
- Lotul II Centru :2.550.000lei
- Lotul III Micalaca I :2.100.000 lei
- Lotul IV Micalaca II :2.300.000 leiSe va completa Formularul B2 in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -
Demonstrarea realizarii in ultimii 5 ani, din cel mult 3 contracte de lucrari similare de natura si complexitatea celor ce urmeaza a fi executate si la valoarea minimade- Lotul I Vlaicu: 1.650.000lei fara TVA
- Lotul II Centru: 1.650.000 lei fara TVA
- Lotul III Micalaca I: 1.400.000 lei fara TVA
- Lotul IV Micalaca II: 1.500.000 lei fara TVA
?Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a personalului de conducere in ultimii 3 ani;
?Se solicita informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile cu executia lucrarilor.?Declaratie privind masurile de protectie a mediului si asigurarea securitatii muncii pe santier, pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;
?Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
?Lista privind obligatiile contractuale in derulare sau in curs de perfectare fata de alti beneficiari sau clienti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Standarde de asigurare a calitatii, de protectie a mediului, securitatii si sanatatii ocupationale : Se vor depune urmatoarele documente: - copie a Certificatului ISO 9001 privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalentpentru gama de lucrari solicitate, valabil cel putin pana la data de 31.12.2011 sau dovada solicitarii prelungirii acestuia.- copie a certificatului ISO 14001 privind implementarea si certificarea sistemului de management de mediu sau echivalentul acestuia, valabil cel putin pana la data de 31.12.2011 sau dovada solicitarii prelungirii acestuia.- copie a certificatului OHSAS 18001 privind certificarea sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale sau echivalentul acestuia, valabil cel putin pana la data de 31.12.2011 sau dovada solicitarii prelungirii acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
122
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, camera 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 3 SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala:  P-TA. TEPES VODA NR. 2A, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300055, Romania, Fax:  0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257/281850 INT 234, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer